בשורה לסטודנטיות וסטודנטים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מעתה, לרשות הסטודנטים יעמדו מעונות בעפולה, לצד סיוע באיתור דיור ראוי ומכובד בסובב המכללה, דבר שיקל מאוד על הסטודנטים הבאים בשערי המכללה מרחבי הארץ.
במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ממשיכים ברצף הלימודי באופן המקוון, צוותי ההוראה, המרצים ורכזי המגמות, מלמדים מאז פרוץ המגפה, באופן רציף, מעניקים תמיכה ותגבור גם באופן פרטני.
2 צפייה בגלריה
מנכ"לית המכללה תרצה ריבק
מנכ"לית המכללה תרצה ריבק
מנכ"לית המכללה תרצה ריבק
(צילום: שרון צור)
''הסטודנטיות והסטודנטים במכללה זכו בצוות מקצועי מצוין", אומרת מנכ''לית המכללה, תרצה ריבק, ומוסיפה: "לרגע לא הפסקנו ללמד, ובמקביל להתכונן לסמסטר הבא. אני מאמינה שעם החזרה למכללה באופן פיזי, העניין יהיה לנו קל וטבעי ביותר, מאחר ומבחינתנו מגפת הקורונה עצרה את העולם והכניסה אותו לחוסר ודאות, אך אנחנו במכללה הצלחנו שלא לפגוע בשגרה, הצלחנו תוך ימים אחדים ליצור מערך למידה מקוון בכל תחומי הדעת, מסירות עובדי ההוראה לצד הרצינות והאחריות שגילו הסטודנטיות והסטודנטים ראויים לכל הערכה''.
2 צפייה בגלריה
המכללה הטכנולוגית נוף הגליל
המכללה הטכנולוגית נוף הגליל
המכללה הטכנולוגית נוף הגליל
(צילום: שרון צור)
עוד מוסיפה מנכ''לית המכללה, כי ההרשמה ללימודי הנדסה במכללה לא נעצרה לרגע, ''מדור הרישום במכללה ממשיך לרשום סטודנטיות וסטודנטים, מפעלי התעשייה משוועים לעובדים מקצועיים ואיכותיים, בוגרי המכללה. אנו גם מיידעים את הסטודנטים הנרשמים ללימודי ההנדסה, כי בהצטרפותם ללימודים במכללה, כספם בטוח ומובטח להם כי אם תיווצר מציאות בה לא יתקיימו הלימודים, כספם יוחזר במלואו, זו התחייבות'', אמרה ריבק.
לצד זאת, במכללה הטכנולוגית נוף הגליל כבר הוכיחו שאפילו הקורונה לא יכולה לעצור אותם, ולכן המכללה ערוכה לפתיחת הסמסטר הבא כמתוכנן בשילוב אמצעים טכנולוגיים.
פורסם לראשונה: 09:10, 17.05.20