טל נחמיאס (40), יליד קרית ים, שהתגורר בשנים האחרונות בתאילנד וקידם אטרקציות תיירותיות שונות לישראלים שהגיעו לאיים, נהרג שלשום (בין רביעי לחמישי) בתאונת דרכים בפוקט. ארונו צפוי להגיע לארץ במוצאי שבת.
3 צפייה בגלריה
טל נחמיאס ז"ל (מימין) ובן דודו מאור תורג'מן
טל נחמיאס ז"ל (מימין) ובן דודו מאור תורג'מן
אוהד שרוף של הפועל. טל נחמיאס ז"ל (מימין) ובן דודו מאור תורג'מן
(צילום: באדיבות המשפחה)

נחמיאס היה בן 40 בלבד במותו. הוא גדל בקרית ים ומאז 2016 התגורר בתאילנד, שם הקים חברה שסיפקה שירותים לתיריים, בעיקר ישראלים. שלשום (רביעי) הוא חזר מפגישה עסקית בקוסמוי, ובדרך לביתו בפוקט אירעה התאונה הטראגית, בה מצא את מותו בהתנגשות עם משאית. "כנראה היה עייף ורצה להספיק לראות את המשחק של הנבחרת".

קראו עוד:

טל הותיר אחריו הורים, ויקטור ועליזה, אח ואחות. בן דודו, מאור תורג'מן: "טל היה איש של נתינה. תמיד עזר לאנשים, ולא רצה שום תמורה. לב ענק, זה מה שהגדיר אותו".

3 צפייה בגלריה
טל נחמיאס ז"ל
טל נחמיאס ז"ל
"איש של נתינה". טל נחמיאס ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

לדברי בן הדוד, בגיל 5 עבר טל תאונה קשה ומאז פיתח קשר חם ומיוחד עם אביו, ויקטור, שליווה אותו במהלך ההחלמה. "קשר כזה לא רואים כל יום", סיפר תורג'מן.

3 צפייה בגלריה
טל נחמיאס ז"ל
טל נחמיאס ז"ל
הקים חברת תיירות בפוקט. טל נחמיאס ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

טל היה ידוע כאוהד שרף של הפועל חיפה ותקופה מסוימת גם הועסק במועדון, כמנהל האצטדיון בקרית חיים. תורג'מן, ששנים היה מאמן במחלקות השונות של הפועל חיפה, סיפר: "היה אוהד שרוף, אין מגרש בארץ שהוא לא נסע כדי ללוות את הקבוצה".
ארונו צפוי להגיע לארץ בטיסה שיוצאת מתאילנד במוצ"ש והוא יובא למנוחות בבית העלמין בתל רגב ביום ראשון אחר הצהריים.