תקיפה מינית ושוד או עסקת להענקת שירותי עיסוי שהשתבשה? בית משפט השלום בקריות האריך בארבעה ימים את מעצרו של צעיר בן 27 מהכפר בענה בגליל המערבי בחשד כי תקף אישה בת 30 מנהריה, שהוזמנה על ידו לקבלת עיסוי, בדירה בקריות.
2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
שירותי עיסוי
(צילום: shutterstock)
מבקשת המעצר עולה, כי החשוד תקף את האישה, חבט בה, גרם לה לחבלות, איים עליה גנב לה רכוש, כמו שעון, טלפון ואלפי שקלים ואילץ אותה לבצע בו אקט מיני.
בדיון שנערך בבית משפט השלום בקריות הציג החשוד, באמצעות סניגורו, עו"ד מוטלוק בדראן, גרסה לגמרי שונה.
לדבריו הוא במצב רפואי קשה, מתהלך בעזרת קביים ואף הציג מסמכים רפואיים המעידים על מצבו. כדי להקל על מצבו, בעיקר בעיות ברגליו, הוא לקח דירה בקריות והזמין אליה, על פי מודעה שפורסמה ברשת, שירות עיסוי מאותה אישה מנהריה. הסניגור טען כי סימן החבלה שהציגה המתלוננת נגרם לה לאחר שהיא דחפה את החשוד והמרפק שלו נגע באזור העין שלה.

2 צפייה בגלריה
מכון יופי
מכון יופי
החשוד תקף את המעסה ואילץ אותה לבצע בו אקט מיני
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
נציג המשטרה סירב בדיון לומר מפורשות שמדובר באישה שעוסקת במתן עיסויים אך ציין: "נכון שהיא עובדת, זה אומר שהוא יעשה מה שעשה? ממש לא".
הסניגור ביקש לשחרר את החשוד ממעצר וטען כי בשל מצבו הרפואי, אין הוא כשיר להיות עצור. עוד ציין כי במעצר החשוד הרגיש כאבים, ביקש לראות רופא אבל לא נלקח לטיפול.

קראו עוד:

לסיכום טען נציג המשטרה כי מעצם מעשיו של החשוד, יש מסוכנות ושיחרורו עלול לשבש את החקירה.
עו"ד בדראן ציין כי הלקוח שלו הזמין שירותי עיסוי. המתלוננת, לדבריו, הגיעה מרצונה ובעת המפגש מישהו דפק בדלק וביקש את הכסף עבור הטיפול.
החשוד, לדברי הסניגור מסר לאותו אדם את הכסף, ואז לאותה מתלוננת לא היה חשק כבר לכל העניין, והחליטה לקחת את הארנק שלה, לדחוף את החשוד. כתוצאה מכך המרפק של החשוד נגע במתלוננת, נחבלה, לא בכוונה. אותו חשוד הרגיע את המתלוננת, נתן לה מים, קרח ולמרות כל זאת המתלוננת החליטה להגיש תלונה".
השופט מוטי כהן, מבית משפט השלום בקריות, ציין בהחלטתו כי שוכנע שקיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו בבקשת המעצר. כן ציין כי קיימות עילות מעצר והחליט להאריך את מעצרו ב-4 ימים נוספים.