איך התחלת?
"גדלתי לתוך התחום, אמא שלי ספרית, היה לה סלון כלות מפואר ומגיל קטן זה העולם שהכרתי, בין לבין הלימודים ביליתי אצלה במספרה וכבר בגיל 16 התחלתי בתחום".
מה את אוהבת בתחום שלך?
"אני עובדת הרבה שעות אבל לא מרגישה אותן, אני נהנית מכל רגע ועובדת רק עם נשים, אני אוהבת את השיחות ואת העשייה, ואני תמיד מקפידה להעשיר את הידע שלי בתחום, ולהתחדש בטכנולוגיות החדשות ביותר".
1 צפייה בגלריה
שגית אברהם
שגית אברהם
שגית אברהם
(צילום: באדיבותה)
מי היה המנטור שלך לעולם העסקי?
"אמא שלי שסללה את דרכי לתוך העולם הטיפוח והיופי".
למה בחרת בתחום הזה?
"חיפשתי את המקום הבטוח שלי ושאני הכי מתחברת אליו, ולהתמקצע בו".
מה התובנה הראשונה שהייתה לך על התחום?
"שזה לא משחק ילדים, את כבר לא הילדה הקטנה שמאפרת את הבובה. את עובדת עם חומרים מאוד מסוכנים ואת צריכה להיות תמיד מרוכזת. את צריכה לשדרג ולהשתדרג, להביא את המוצרים הכי החדשים וללכת להשתלמויות. זה עולם אין סופי שכל הזמן מתקדם ואני יחד איתו".
איזה פידבק קיבלת מהלקוחות שלך?
"שאני רב תחומית, וזה משהו שאין לכל אחת. כשלקוחה נכנסת אלי היא זוכה לטיפול אינטימי אחת על אחת, אלה הידיים שלי, אין לי עובדות, ואני חוסכת לכולן זמן יקר כי אצלי ניתן לעשות את כל הטיפולים במקום להתרוצץ ממקום למקום".
ספרי על החיבור שלך לעיר.
"הגעתי מהמרכז, היו יותר שדות מאנשים, חיפשתי שקט ומצאתי אותו. לאורך השנים העיר מאוד התפתחה, מאוד חמים ומאוד קל להתחבר אליהם ולהרגיש כאן שייך".
מה הבנת על לקוחות במרוצת השנים?
"שמעבר לקוסמטיקה הלקוחה צריכה אותי כאוזן קשבת, כאשת שיח וסוד. הבנתי שקוסמטיקאית זה בעצם חלק מלבוא ולשפוך את הלב, אני שומרת על הפרטיות והסודות שלהן".
איך את מאזנת בין תחום העיסוק לחיים האישיים שלך?
"החיים האישיים שלי הם בעצם העסק, הבית כולו חווה את העסק וגידלתי את הילדים שלי לתוכו, גם הבנות שלי כבר נערות ואני מזהה אצלן גם משיכה לתחום".
איך השפיע עליך משבר הקורונה?
"הייתי שם למען הלקוחות, כאב להן שהן לא יכולות לטפח את עצמן ופחות הייתי שקועה בעצמי אלא יותר שקועה בלהרים את אלה שקשה להן בלי הטיפוח ולעודד אותן. מבחינתי זו הייתה הפוגה כדי ללמוד עוד, הייתי נכנסת לאתרים ולומדת ומעשירה את עצמי בתחום".
מתי את מרגישה הכי הרבה סיפוק מהעבודה?
"כשהלקוחה מוציאה את הארנק (צוחקת). כשאני רואה את החיוך על הפנים של הלקוחה, כשאני רואה את המבט שלה כשהיא מסתכלת על עצמה במראה רגע לפני שהיא יוצאת החוצה".
למי את מרגישה חוב של תודה על הצלחתך?
"לבורא עולם שהיה איתי לאורך כל הדרך, בעליות ובירידות. גם בתקופות הקשות ידעתי שהוא לא טועה בהחלטות לגבי והאמנתי ועד היום אני מאמינה".
ספרי לנו משהו שרק מי שקרוב אליך יודע.
"חליתי בסרטן לפני שש שנים, עברתי תקופה קשה. אני זוכרת שהלקוחות שלי פשוט ישבו וחיכו לי שאחלים ועטפו אותי באהבה, ואני מוקירה להן תודה".
תני טיפ אחד לאנשים שרוצים להתחיל בתחום שלך.
"לאהוב את המקצוע, אני חושבת שלא רק בתחום שלי, בכל תחום צריך להתחיל בלאהוב אותו, וכשאתה עושה מאהבה אתה עושה את זה הכי טוב".
איפה את חולמת להיות בעוד 10 שנים?
"באותו מקום, אני אוהבת את המקום שלי. אני חולמת לטפל בבנות של הלקוחות".
פרטים ליצירת קשר:
"טוהר היופי", רובע יזרעאל עפולה
052-5525595
פורסם לראשונה: 17:15, 20.06.21