עורכת הדין מירי אלגאלי בעלת משרד עורכי דין מושרש באזור כרמיאל.
תחום ההתמחות של עו"ד אלגאלי הוא דיני הנזיקין, נזקי גוף ותביעות מול המוסד לביטוח לאומי.
בנוסף עו"ד אלגאלי מייצגת לקוחות רבים בתביעות אזרחיות בבתי המשפט השונים ומביאה להישגים מרשימים, תוך כדי שהיא שמה לה למטרה לעבוד במקצועיות,בתבונה, בשקיפות וכנות מול הלקוח, במתן שירות, ולטובת הלקוח.
2 צפייה בגלריה
מירי אלגאלי
מירי אלגאלי
מירי אלגאלי
(צילום: אריה אלקובי)
עורכת הדין אלגאלי הגיעה לתחום הנזיקין והביטוח לאומי לאחר ניסיון רב כעובדת במוסד לביטוח לאומי ולאחר מכן כאשר עבדה שנים רבות במשרד נזיקין גדול באזור הצפון.
כניסתה של עורכת הדין אלגאלי לתחום נזקי הגוף באה בראש ובראשונה מתוך שליחות - 'צדק צדק תרדוף' וכך היא פועלת כדי לסייע לאזרח הקטן אל מול המערכת הגדולה. מבחינתה כל לקוח הוא אתגר וגם אם זה נראה קשה היא נמצאת שם במחויבות מלאה להשיג את הכי טוב עבור הלקוח שלה.
"נכון שאי אפשר לעזור בכל דבר אבל אני תמיד עושה הכל למען הלקוחות שלי, אני משתפת ומערבת אותם תוך כדי התהליך", אמרה עורכת הדין אלגאלי, "אני מאמינה שחשוב להם המידע גם במהלך ניהול תיקם ולא רק בסופו וקבלת הכספים. זה התיק שלהם, ולעיתים גם אלה החיים אותם צריכים לחיות באותה תקופה, ואני, כזרוע הארוכה שלהם, עושה כל שביכולתי על מנת שהפיצוי שיקבלו יהיה לשביעות רצונם". מוסיפה עו"ד אלגאלי, "לאחר עבודה של שנים רבות במוסד לביטוח לאומי, ובמשרדי נזיקין הגעתי למסקנה כי שקיפות זה דבר הכי חשוב בניהול תיקים של לקוחות המשרד שלי, ולכן הלקוחות שלי הם חלק בלתי נפרד מהייצוג ובקבלת ההחלטות"
מהר מאוד לאחר שהקימה את המשרד שלה, אשר נמצא ברחוב הנפח 34 בכרמיאל, עורכת הדין אלגאלי זכתה להערכה עצומה מצד הלקוחות שלה והתושבים באזור, וזאת לצד הישגים מרשימים ביותר בתחום הנזיקין ובפרט בתיקים מול המוסד לביטוח לאומי.
את תחושת הסיפוק בעבודה היא שואבת מכל תיק שמצליח, וזאת לאור העובדה כי אנשים בתחום הזה מגיעים מאוד סקפטיים מול המערכת של המוסד לביטוח לאומי, עו"ד אלגאלי נותנת להם תקווה.
אנשים שכל חייהם עבדו וביום אחד, ללא כל הכנה מוקדמת, חווים תאונת עבודה ו/או תאונת דרכים אשר גורמת להם להיות מושבתים לתקופה קצרה או ארוכה בביתם לאור פגיעותיהם, וזאת ללא כל הכנסה, עו"ד אלגאלי משנסת מותניים ומתחילה במלחמה מול כל הגופים הרלוונטיים וזאת כדי שהלקוחות שלה יזכו לקבל את כל הזכויות להם הם זכאים.
2 צפייה בגלריה
מירי אלגאלי
מירי אלגאלי
מירי אלגאלי
(צילום: אריה אלקובי)
עורכת הדין אלגאלי צברה קהל לקוחות גדול ומרוצה שמהווה בסיס עבור המשרד שלה, משרדה התפתח באופן משמעותי בשנתיים האחרונות והפך להיות אחד מהמשרדים המוכרים באזור.
משרד עורכי דין מירי אלגאלי
הנפח 34 כרמיאל
פורסם לראשונה: 16:57, 20.06.21