"סינוס החשמל בע"מ" הוקמה ב-2008 והיא מעניקה מענה מקצועי, בתחום הגנרטורים. החברה מייצרת לוחות חשמל לגנראטורים מכל סוג, לפי דרישה, ומתמקדת בשירות עבור תחנות שאיבת מים וביוב, גנראטורים, תחנות כוח פרטיות, מערכות פיקוד, בקרה ושליטה מרחוק, הפרדה בין מערכות סולאריות ושליטה עליהן ועוד. עיקר לקוחותיה משתייכים למגזר הציבורי, מפעלים, קיבוצים ואפילו קניונים ורבי קומות שבהם מספר מעליות.
2 צפייה בגלריה
קובי הימן
קובי הימן
קובי הימן
(צילום: אורן ברקאי)
בעל החברה, קובי הימן, עוסק בתחום החשמל למעלה מ-25 שנה. "עבדתי כשכיר מ-1997בחברות לגנראטורים, אני חשמלאי מוסמך ויש לי הרבה שנות ניסיון מאחורי. בשלב מסוים החלטתי לצאת לדרך עצמאית".
במה מתמקד העסק?
"אנחנו מייבאים, משווקים, מתקינים ונותנים שירות לגנראטורים תעשייתיים, וכל מה שסובב אותם. אם זה לשוק המוסדי, החקלאי, תעשייה, בתי חולים".
המנטור של הימן היה אבי אשתו. "הוא פתח לי את החלון והכניס אותי לעסק שלו, ומשם פרשתי כנפיים. למשפחה שלי תמיד היה ברור שאני אהיה עצמאי", הוא מספר.
מה הרעיון שהנחה אותך בפתיחת העסק?
"אז וגם היום, הרעיון הוא לתת שירות מקצועי, שירות אמין. בסופו של דבר מה שחשוב זה השם שלך, מה שומעים עלייך ולא כמה אתה מרוויח. אני גם עושה הכל מאהבת המקצוע. אני אוהב שטח, מוכן כל היום לתקן גנראטורים ולא להתעסק בחשבוניות. מעדיף בגדי עבודה על חליפה".
איזה לקח למדת עם השנים בעבודה?
"בשטח? לתת מכה לדלת לפני שפותחים אותה כדי שלא יקפוץ עליך נחש", הוא צוחק.
הניסיון של הימן בתחום הוא רב ושמו כבר הולך לפניו באזור הצפון, ועל כך מעידים הפידבקים הרבים שהוא מקבל, ולקוחות שמלווים אותו שנים רבות. "יש לקוחות שאיתי עוד מהימים שהייתי שכיר", הוא מספר. "יותר מעשרים שנה, כך שזה כבר לא קשרי לקוחות זה קשרי חברים. הלקוחות שלי יודעים שאצלי הם יקבלו תמיד יחס אישי, שירות מקצועי, הקפדה על דברים קטנים, מענה זמין 24/7. בכל שעת חירום אני מגיע ונותן מענה: בגשם, בשמש ובשלג, אנחנו מגיעים לכל מקום".
יום ממוצע של הימן הוא ארוך ואינטנסיבי. "יש לי עוד ארבעה עובדים אז הבוקר מתחיל בתדריך – מה עושים, לאן נוסעים, ואז יציאות לשטח לתקלות או התקנות חדשות, חזרה למשרד לתכנון, פרויקטים", הוא מפרט.
איך משלבים את זה עם חיי משפחה?
"כשאתה עצמאי, אתה זה הבית והבית זה אתה. קשה מאוד לבצע את ההפרדה, למרות שלמדתי בשנתיים האחרונות גם לעצור קצת, להסתכל מסביב וליהנות מהמשפחה ומההישגים".
ואיך השפיעה הקורונה על העסק?
"אני לא יודע אם זה בגלל הקורונה אבל בשנה האחרונה הייתה קפיצה. זו הייתה שנה טובה לכל מי שבתשתיות כי גם אפשר היה להספיק הרבה. לא היה אף אחד על הכבישים ולא במשרדים".
2 צפייה בגלריה
קובי הימן
קובי הימן
קובי הימן
(צילום: אורן ברקאי)
אין ספק שהימן אוהב את המקצוע שלו, והחיוך על פניו כשהוא מדבר על גנראטורים מעיד על כך יותר מכל. אך לדבריו, מה שגורם לו את הסיפוק העיקרי בעבודה זה פידבק טוב מלקוח: "תגובה טובה אחרי שפתרנו לו תקלה או בעיה, אם הצלחנו לסדר לו משהו, ולהחזיר אותו למצב רגיל של עבודה, זה עושה לי את היום".
איזה טיפ היית נותן למישהו בתחילת דרכו?
"להיות סבלני. להיות אמין. להיות ישר. לעבוד צעד אחרי צעד, לאט לאט, ואף פעם לא לקפוץ".
איפה היית רוצה לראות את עצמך בעוד 10 שנים?
"אני רוצה שהעסק יגדל, יקבל יותר הכרה בתחום, ואני מקווה שניכנס גם לתחום של אנרגיות גז טבעי, אנרגיות מתחדשות. ללכת עם הקדמה".
פרטים ליצירת קשר:
סינוס פור יו - http://www.sinus4u.co.il/
0502476048
פורסם לראשונה: 11:05, 20.06.21