המודעות לאבחון בעיות פלסטיות כירורגיות רפואיות לצד טיפול רפואי אסתטי ומקצועי הולכת ומשפיעה על איכות חיינו.
"מקצוע כירורגיה פלסטית ואסתטית הינו תחום רב מקצועי שנותן מענה טיפולי במגוון רחב של בעיות רפואיות, החל ממומים מולדים ועד שחזורים אונקולוגיים/בעקבות טראומה או כווית, וכולל הכשרה לטיפול בבעיות רפואיות אסתטיות. בכל בעיה כזו מומלץ לפנות לייעוץ של כירורג פלסטיקאי" מסביר ד"ר מוחמד עזאיזה, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית.

1 צפייה בגלריה
ד"ר מוחמד עזאיזה, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
ד"ר מוחמד עזאיזה, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
ד"ר מוחמד עזאיזה, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
(צילום: דוברות כללית)

ד"ר עזאיזה, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב, ביצע את התמחותו בכירורגיה פלסטית ואסתטית בבית חולים רמב"ם, בחיפה.
ד"ר עזאיזה בחר ללמוד רפואה מתוך שליחות ואמונה שבמקצוע הרפואה יוכל לממש את הרצונות שלו לעזור לזולת. "אני אוהב לאתגר את עצמי מבחינה מקצועית. המקצוע דורש השקעה רבה, אך הסיפוק הוא אדיר ויש משמעות מרגשת של עשייה" שיתף ד"ר עזאיזה.
"לאחרונה נפתח המרכז לרפואה יועצת בצפת ומטופלינו ייהנו מהמקצועיות, הידע והניסיון הרב והמגוון שד"ר עזאיזה צבר. אנו מרחיבים את השירותים בדגש על שיפור משמעותי בזמינות השירות וקיצור התורים לטובת ולרווחת מטופלינו בצפון, כדי שייהנו משירותים רפואיים איכותיים הניתנים באמצעות מיטב המומחים" בירך ד"ר ראשד אבו סאלח, מנהל המרכז לרפואה יועצת בצפת.
"אני שמח להצטרף לצוותים ומאמין כי אבחון מוקדם, לצד טיפול רפואי איכותי ומקצועי ישפיע על איכות חייו של המטופל. חשוב לזכור, במידה ונתקלים בנגע חשוד מומלץ לפנות מיד לייעוץ רפואי לצורך אבחון והחלטה על דרכי הטיפול" סיכם ד"ר עזאיזה.
לקביעת תור לייעוץ, יש לפנות למוקד 2700*

מוגש מטעם: כללית מחוז צפון