נעמה בעלת תואר ראשון בסיעוד מאוניברסיטת חיפה ובעלת תואר שני במנהל מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון ובוגרת הכשרה בעל בסיסי באונקולוגיה. בתום לימודיה התמחתה כאחות מוסמכת במרכז רפואי כרמל, במחלקה לרפואה דחופה. לאחר שעבדה מספר שנים ב"כרמל" החלה לעבוד במרפאות כללית מחוז צפון.

1 צפייה בגלריה
נעמה הרשקוביץ
נעמה הרשקוביץ
נעמה הרשקוביץ
(צילום: דוברות כללית)

בתפקידה הנוכחי היא מנהלת הסיעוד של מרפאת קצרין ובתפקידה החדש היא תנהל מרכז רפואי גדול ומתקדם המורכב מצוות מוביל ומיומן בתחומים כירורגיה כללית, כירורגית כלי דם, כירורגית שד, אורולוגיה, נשים, עיניים, אף אוזן גרון, נוירולוגיה, אורתופדיה מבוגרים וילדים, כירורגיה פלסטית, כירורגית ילדים, מכון רנטגן ואולטרסאונד, תזונה ודיאטה, קרדיולוגיה מבוגרים וילדים, משרד – מנהל וסיעוד – אחיות.
לדברי נעמה "אני נרגשת שנבחרתי לנהל את המרכז. יש לי סיפוק רב ממקצוע הסיעוד והכרת התודה מהמטופלים מזכירים לי כל יום שאני במקצוע הנכון ושאין לו תחליף. אני מזמינה את תושבי צפת והאזור להגיע ולהתרשם מהמרכז לרפואה יועצת החדש והמתקדם. אנחנו כאן בשבילכם".
ברוריה ריקון, מנהלת הסיעוד של מחוז צפון בכללית איחלה לנעמה הצלחה רבה. "אנו מברכים את נעמה על קבלת התפקיד החשוב כמנהלת הסיעוד של המרכז ויודעים שהיא תוביל את האיכות הרפואית יחד עם הצוות במרפאה לטובת המטופלים שלנו".

מוגש מטעם: כללית מחוז צפון