במכון החדש, באחריות של סטיבן שטראוס, פיזיותרפיסט בכיר, יינתנו שירותי פיזיותרפיה למטופלי כללית אשר סובלים ממגוון בעיות אורתופדיות ונוירולוגיות ועוד. המכון עוצב בסטנדרטים גבוהים, תוך הקפדה רבה על פרטיות המטופל ויהיו בו חדרי טיפול ואולם תרגול.
לדברי גיא גושן, מנהל שירות הפיזיותרפיה במחוז "הטיפולים במכון הפיזיותרפיה מתבצעים במומחיות רבה עם ידע נרחב בכל תחומי הטיפול הנדרשים והחדשניים. פתיחת מכון פיזיותרפיה ישדרג את הטיפול וייתן למטופלינו מענה בטיפול השיקומי באיזור".

1 צפייה בגלריה
טקס פתיחת מכון הפיזיותרפיה
טקס פתיחת מכון הפיזיותרפיה
טקס פתיחת מכון הפיזיותרפיה
(צילום: דוברות כללית )

ראש מועצה אזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום בירך ואמר "זהו יום מרגש מאוד עבור עמק הירדן ועבור התושבות והתושבים, שיכולים כעת ליהנות משירותי פיזיותרפיה קרוב לבית.
כשהקימו את המרפאה האזורית, לפני למעלה מ-20 שנה, כללית הבטיחו להקים גם מכון פיזיותרפיה - והיום הם עמדו בהבטחתם ואני רוצה להודות להם על כך.
אנחנו כמועצה חושבים כל הזמן איך אפשר לקדם ולסייע עוד לתושבות ותושבי העמק - והמכון הזה הוא צעד נוסף המשפר עוד יותר את איכות החיים בעמק הירדן".

בדברי הברכה הדגיש, ד"ר מרדכי דיין, מנהל המחוז, את הפעילות שכללית עושה בתחום הבריאות בצפון
והודה לכל הצוותים שעמלו על הקמת המכונים.
"שיתוף הפעולה עם המועצה מביא את המיטב לטובת הבריאות של התושבים.
תחום הפיזיותרפיה, הוא חלק אינטגרלי מהעשייה הרפואית. הפיזיותרפיסטים שותפים לבריאות של המטופלים, ובמחוז שלנו אנו מקדמים ומפתחים שיקום ריאתי בקהילה. זהו הישג גדול וכיום, השירות ניתן במכוני הקהילה.
המכון החדש, מכון מוביל עם צוות מומחה ואני מברך על ההצלחה וההקמה של המכון המהווה סביבת טיפול מקצועי לטובת המטופל. פתיחת המכון ייתן מענה לביקוש הרב לשירות באזור ומטופלי כללית ייהנו משירות איכותי, מקצועי ואישי "בכללית השירות הרפואי הוא איכותי, מקצועי ואישי" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל המחוז.

מוגש מטעם: כללית מחוז צפון