מעקב הריון סדור ומלא תורם לשמירה על בריאות האם והעובר וללידה מוצלחת האחות משלימה את בדיקת רופא הנשים, תבצע מעקב ותדריך מניסיונה העשיר והמקצועי בכל שלבי ההיריון, המפגשים ייערכו אחת לחודש ובהתאם לצורך. בנוסף, האחות מסבירה על הבדיקות הנחוצות, תזונה מתאימה חשיבות פעילות גופנית ועוד ותענה על כל השאלות שעולות במהלך ההיריון.
"במרפאת הר יונה מטופלים מעל 5,000 איש, מתוכם שליש ילדים ושני שליש מבוגרים" מסביר ד"ר איגור וייסמן, מנהל המרפאה. "במרפאה נותנים שירות ברפואה ראשונית שלושה רופאים מומחים: רופאת ילדים מומחית ושני רופאי משפחה מומחים. כמו כן עובדת במרפאה גם רופאת נשים מומחית, ואחיות ליווי הריון שהתחילו את עבודתן לאחרונה".
1 צפייה בגלריה
צילום: שירותי בריאות כללית
צילום: שירותי בריאות כללית
צילום: שירותי בריאות כללית
בנוסף במרפאה יש בית מרקחת עם שלושה רוקחים שנותנים שירות מקצועי מאוד, עם שעות פעילות נרחבות, דבר שמקל מאוד על המטופלים.
לדברי ד"ר ויסמן "בית המרקחת שלנו ידוע ומפורסם כאחד מבתי המרקחת הפעילים ביותר באזור. לכללית שירות ייחודי, ייעוץ אישי על ידי רוקח. במהלך הייעוץ האישי, הרוקח בוחן את חיוניות התרופות ומסביר למטופל על התרופות ותוספי המזון שהוא נוטל, כגון: לאיזה טיפול התרופה נועדה, מתי הזמן הנכון ליטול אותה- מבחינת זמני ארוחות וסוגי מזון, היכן צריך לאחסן אותה, מתן הסבר על תופעות הלוואי אפשריים, הסבר לגבי חשיבות ההתמדה בטיפול תרופתי, הדרכה לאורח חיים בריא, פעילות גופנית, דיאטה ועוד. במרפאה יש צוות אחיות שמבצעות בדיקות דם ובדיקות נוספות, ושאר שירותי סיעוד. אנחנו לא מפסיקים לשפר את השירות הרפואי שלנו. בריאות המטופלים שלנו חשובה לנו ואנחנו קשובים לצרכים שלהם" מסכם ד"ר וייסמן.