שובל מור, 37, נשואה ואם לשניים, תושבת כפר חיטים מובילה תהליכים משני חיים ומאמנת לאורח חיים בריא בחברת הרבלייף. היא בוגרת תואר ראשון בקרימינולוגיה ופסיכולוגיה ולמדה שלל תחומים בהם מאמנת כושר ומאמנת פילטיס מכשירים.
מה גרם לך לבחור בתחום הזה?
"הייתי דוגמנית ושחקנית וכבר הייתי על דרך המלך בתחום ומאז שהשתנו לי החיים לאחר התאונה והפציעה שעברתי לא מצאתי את ה'משהו' הזה שבאמת ייגע בי. חיפשתי סוג עבודה שגם אוכל לשלב בה את האימהות שלי ולא לוותר על הילדים, וגם להגשים את עצמי ולעשות משהו שאני אוהבת לעשות. רציתי לעשות משהו שהוא גדול. עכשיו הגשמתי את עצמי במקום שאני נמצאת בו: הפכתי להיות יזמית בתחום הכושר והתזונה, אני כל בוקר קמה וממציאה את עצמי מחדש, עושה דברים חדשים, עולה על במות ומדריכה מאמנים בארץ. אני עוזרת לאנשים, מטיילת בעולם, מפתחת קהילות, עוזרת לאנשים לשנות את החיים בכל הרבדים מבחינת העבודה, מבחינת הבריאות ומבחינת הקריירה שלהם".

3 צפייה בגלריה
שובל מור
שובל מור
שובל מור
(צילום: אלבום פרטי)

מהי התשוקה האמיתית שלך בתחום העיסוק שבחרת?
"התשוקה הכי גדולה זה לראות בן אדם שמתחיל ממשקל מסוים ופתאום אני רואה אותו פחות 10-20 קילו ברמה כזו שאני לא מזהה אותו ברחוב. הרגעים הכי מרגשים הם הרגעים של השקילות במפגשים: בן אדם עולה למשקל ופתאום הוא רואה שהוא ירד אחרי כל כך הרבה ניסיונות ואז הוא שלם ומאושר. זה אוטומטית נותן יותר ביטחון גם בזוגיות, גם בחיים, גם להתלבש יותר טוב. אני מאוד אוהבת שאנשים אומרים לי שגרמתי להם לצרות כי הבגדים לא עולים עליהם וצריך להחליף מלתחה".
עם איזה אתגרים את מתמודדת בתקופה הזו מאז השבעה באוקטובר?
"כל הזמן יש חרדות. יש קשיים להתרחק מהבית כמו הקשיים שהיו לי בעבר. אני רוצה להיות קרובה יותר לילדים, להיות תמיד באזור וזה קצת מקשה עלי, אבל אני מגשרת על הפערים בעזרת הזום והדיגיטל. אפשר גם לעשות ליווי מרחוק ויש גם תוצאות מדהימות".

3 צפייה בגלריה
שובל מור
שובל מור
שובל מור
(צילום: אלבום פרטי)

סיפור מרגש שאת לוקחת איתך?
"יש הרבה סיפורי הצלחה. יש לקוחה שלי מאזור הצפון שלא הצליחה להיכנס להריון שבע שנים בגלל המשקל שהיה לה ואחרי תהליך היא נכנסה להריון. זה היה סיפור מרגש. היא השילה 22 קילו. היא ובעלה הגיע להודות לי באופן אישי. הם אמרו לי שגם הזוגיות נהייתה יותר טובה. היה נהג מונית שהגיע אלי אחרי שרופא אמר לו שהוא ברמת סיכון הכי גבוהה שיש. היום הוא ירד 47 קילו, חי ונושם הרבה יותר טוב".
מהיכן שואבים כוחות בתקופה הזו?
"מהקהילה שלי: הלקוחות, המפיצים והצוות שלי. קהילה זה הדבר הכי חזק שיש, ברגע שיש את ה'ביחד' זה נותן את הכוח והביטחון. 'הרבלייף' זו קהילה אחת גדולה ויפה, אנשים חטובים, אנשים טובים שחיים בשביל שליחות לעזור לאנשים עם מטרה משותפת".
כיצד העבודה עוזרת לך לצלוח את התקופה המורכבת?
"בזכות הרבלייף השתנו לי החיים מקצה לקצה, גם ברמה של התזונה, כאמא לשני ילדים אחרי לידות תמיד אני מקבלת מחמאות שאני נראית כמו ילדה, שאני חטובה, אני מקבלת תגובות חמות מהסביבה. אני גם עוזרת לאנשים לשנות את החיים שלהם, יש לי את הכלים והידע היום לעזור לאנשים, להנחיל להם בבית סדר יום. יש לי המון לקוחות ששינו לעצמם ושינו לבן או בת זוגם ולילדים שלהם את החיים, אני נותנת כלים להתמודדות. לא כל הזמן צריכים אותי. קשה מאוד לחזור אחורה כי אני עושה להם שינוי במיינדסט ושינוי בחשיבה".

3 צפייה בגלריה
שובל מור
שובל מור
שובל מור
(צילום: נדב צור)

משהו אופטימי לסיום?
"כדי לשנות חייב טיפה להשתנות. חייב לעשות משהו למען הדבר הזה. לפעמים לא טוב לנו במקום שאנחנו נמצאים ואנחנו ממשיכים להישאר באותה נקודה. זה יכול לגעת בכל אזורי החיים. אם אנחנו רוצים לעשות שינוי, אנחנו צריכים לעשות משהו למענו. אני תמיד אומרת ללקוחות שלי שאי אפשר ללכת באותו שביל כל הזמן וללכת אחרי כל העדר. מותר לצאת מהשביל וליצור שביל חדש".

פרטי התקשרות:
נייד: 050-2299969
אינסטגרם: @shovalmor_24fit

מוגש מטעם: שובל מור מאמנת כושר אישית