עד כה המכון פעל במרפאת כללת צפת מרכז ומעתה, לאחר סיום עבודות ההתאמה במרכז לרפואה יועצת של כללית מחוז צפון בצפת החל לעבוד המכון החדש והמתקדם עם מכשיר רנטגן חדש ומתקדם בטכנולוגיית DR, עם כמות קרינה מזערית.
המכשיר החדש הינו חלק מהצטיידות טכנולוגיות חדשות של הכללית בכל הארץ ומכון הרנטגן בצפת הינו הראשון להתחדש.

1 צפייה בגלריה
מכון רנטגן חדש ומתקדם
מכון רנטגן חדש ומתקדם
מכון רנטגן חדש ומתקדם
(צילום: מחוז צפון בכללית )

"המכון החדש ייתן מענה למטופלינו ומכשיר הרנטגן החדש והמתקדם עם הטכנולוגיה החדישה ייתן סביבת עבודה דיגיטלית וממוחשבת, בקרינה מופחתת בייחוד לתינוקות וילדים. התמונות מתקבלות באיכות גבוהה ויעזור לאבחון מהיר בתחום צילומי האורתופדיה, הטראומה והכירורגיה ולאחרונה הוכנסו שירותים חדשים כגון צילומי עקמת (סקוליוזיס) וצילומי אורכי גפיים" מסבירה אירית בחבוט, מנהלת שירות הרנטגן הראשית של מחוז צפון בכללית.

"בניית המרכז לרפואה יועצת בצפת הינו חלק מתנופת פיתוח ושיפור השירות של כללית בצפת. כללית מחוז צפון לא מפסיקה לשדרג, לשפר ולהנגיש מרפאות לטובת בריאות האוכלוסייה" מסביר חיים טרבלסי, המנהל האדמיניסטרטיבי של המחוז.

"מכון הרנטגן החדש, המכשיר המתקדם, שילוב של טכנולוגיות וגישות חדשות חוסך למטופלים זמן יקר ובמקרים רבים את הפנייה לבתי החולים ומאפשר לרבים מתושבי האזור לקבל את השירות הרפואי במרפאה סמוך למקום מגוריהם מבלי להגיע לבתי החולים" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל המחוז.

מוגש מטעם: כללית מחוז צפון