ד"ר תומר קליש נשוי + 4, מתגורר בכחל, למד הנדסת חשמל ומחשבים ועבד בתחום כעשור לפני שפנה ללימודי הרפואה. במהלך שנות עבודתו כמהנדס הבין שהוא חייב להגשים חלום חדש.
"מדובר בחלום שנרקם לאחר מספר שנים במהלך הקריירה שלי כמהנדס. תכננתי לנצל את החשיבה ההנדסית כדי לתרום, בין היתר גם בתחום המחקר הרפואי. במהלך הדרך הבנתי שאני מאוד אוהב את הפן האנושי והקשר עם האנשים ובחרתי ללכת וללמוד רפואה" שיתף ד"ר קליש.
1 צפייה בגלריה
ד"ר תומר קליש
ד"ר תומר קליש
ד"ר תומר קליש
(צילום: דוברות כללית )

ד"ר קליש, למד רפואה בפקולטה לרפואה בצפת באוניברסיטת בר אילן ואת ההתמחות ברפואת משפחה ביצע במחוז צפון בכללית. בהמשך דרכו המקצועית כרופא ביצע ד"ר קליש הכשרות מיוחדות וכיום גם מטפל בדיקור לטיפול בכאב והוא מלווה מטופלים בתהליך גמילה מעישון.

לאחרונה נפתחה בחצור בשכונת בוסתן – כרמים מרפאה חדשה של כללית וניתנים בה שירותי רפואת משפחה וילדים, שירותי סיעוד (אחיות), משרד ובית מרקחת.
"אנו מברכים על הצטרפותו של ד"ר קליש למרפאה. הצטרפותו של ד"ר קליש מהווה חיזוק משמעותי באיכות הרפואית לתושבי חצור והסביבה. אני מאחלת לד"ר קליש ולצוות הצלחה והרבה בריאות" בירכה ד"ר אביטל מרגלית, מנהלת מינהלת גליל.

"פעמים רבות ניתן למנוע או להקל בכאב כשמקפידים על פעילות גופנית סדירה מותאמת. אנחנו כאן בשבילכם, בואו להתייעץ איתנו" סיכם ד"ר קליש.


מוגש מטעם כללית מחוז צפון