המצפה התת ימי
אטרקציה ותיקה שהשכילה להתחדש לאורך השנים ולכן תמיד תמצאו בה שלל ישראלים מכל רחבי הארץ.
המצפה התת ימי הוא מקום קסום במיוחד שמאפשר לצפות בבעלי חיים בסביבתם הטבעית, או בסביבה קרובה ככל האפשר לטבע. בנוסף מדובר בחוויה מגוונת מאוד, עם מגדל תצפית וגם ירידה לעומק של 6 מטר מתחת לפני הים, מנהרה שעוברת קרוב מאוד לכרישים (כמובן מבלי להיחשף אליהם באמת), בריכת צבי ים שובי לב, מבט אל יצורים ייחודיים ממעמקי הים ועוד.

1 צפייה בגלריה
נופש באילת
נופש באילת
נופש באילת
(צילום: pixabay)

ריף הדולפינים
אטרקציה נוספת שמאפשרת מפגש עם בעלי חיים קסומים ולכן מהווה חלק בלתי נפרד מכמעט כל נופש באילת היא ריף הדולפינים.
זהו אתר ייחודי שנבנה על-פי עקרונות אקולוגיים מתקדמים כדי להעניק לדולפינים מקסימום רווחה. בנוסף יש באתר טווסים ותרנגולות שממחישות כמה חשוב החופש לבעלי החיים, וכן מתחם לטיפולים אלטרנטיביים מועילים מאוד. ניתן "רק" לצפות בדולפינים וגם לצלול אותם, ובכל מקרה מובטחת לכם חוויה מרגשת.
פארק תמנע
כשיוצאים מאילת מגלים את הטבע במלוא הדרו. בפרט מתאים לטיול כזה פארק תמנע שמציג למבקרים בו את ההיסטוריה של האזור אמצעי מולטימדיה חדשניים. בנוסף תמצאו בפארק ציורי סלע עתיקים, אגם שאפשר לפדל בו, ח'אן ואם תרצו לישון לילה אחד בשטח במקום במלון, תוכלו לעשות זאת בתמנע.
החוף של מוש
הים האדום הוא אחד הנכסים החשובים של אילת. יש בעיר כמה וכמה חופים מוצלחים, ומי שהכי מזוהה עם העיר הוא החוף של מוש (בן ארי, שמוכר גם כזמר). החוף המטופח מציע אווירה נוסח סיני, שמירה קפדנית על הסביבה, מטבח צמחוני, זולות צבעוניות ושלווה אינסופית.
אייס מול
אמנם העיר מזוהה עם שמש נצחית, אבל נופש באילת יכול לכלול גם חוויה קפואה – בקניון האייס מול. בקניון משטח החלקה שמשתרע על לא פחות מ-1,800 מ"ר כך שמאות מבלים יכולים לנסות את כוחם בהחלקה על הקרח בכל נקודת זמן מבלי להרגיש צפיפות. הקניון מציע גם תמהיל חנויות מוצלח, בתי קפה ומסעדות, כך שאפשר להקדיש לו חצי יום.
איך להפיק את המקסימום מכל נופש באילת?
ישנן כמובן עוד אטרקציות מוצלחות באילת ובסביבתה, ובהן הגן הבוטני, פארק הצפרות, תיאטרון ישרוטל אילת WOW Show, ואפילו מוזיאון שמתעד את ההיסטוריה של העיר.
על-מנת להפיק מקסימום תועלת מכל נופש באילת כדאי לתכנן מראש את החופשה. המלצה נוספת היא לשלב ימים של סתלבט נינוח עם ימים של בילויים ופעילויות, וכך גם ליהנות מהאטרקציות וגם למלא את המצברים.

מוגש מטעם astralhotels