אלגנטית וקלסית
מי שרוצה להכין עוגת תפוזים עבור אירוע של חתונה בסגנון כפרי, יכול לעצב אותה בסגנון הבא:
מבחוץ: חלקה החיצוני של העוגה יהיה בעל גימור לבן חלק של קצפת, קרם חמאה עשיר או בצק סוכר מוחלק למשעי. תוכלו לעטר אותה בפרחים של פריחת התפוז על ידי שימוש בפרחים אמיתיים, או יצירת פרחים כאלו מבצק סוכר אשר יידמו לאמיתיים. לאחר מכן תוכלו לזלף צורות שונות בעזרת צנטר ולהעניק לעוגה שלכם מראה כפרי מיוחד במינו.
טעמי העוגה: עוגת חתונה היא עוגה מפוארת ולא רגילה, לכן, תוכלו להפתיע את כולם עם עוגת תפוזים קלסית שבתוכה ישנן שכבות של קרם תפוזים עדין עם נגיעות וניל.
עיצוב: את העוגה מומלץ להעמיד על מעמד לעוגה בסגנון וינטג' או כפרי, ומעל חלקה העליון תוכלו לשלב עיטור של עלי זהב אכילים לגימור ייחודי של עוגה מדהימה.

1 צפייה בגלריה
עוגת תפוזים לאירועים מיוחדים
עוגת תפוזים לאירועים מיוחדים
עוגת תפוזים לאירועים מיוחדים
(צילום: pixabay)

עוגת תפוזים סטייל קיץ טרופי
אם החלטתם לארח בבית חברים לארוחת צוהריים כיפית או ארוחת ערב בבריזה הקלילה של לילות הקיץ החמימים, העוגה הזו תהיה מושלמת כקינוח לארוחה מצוינת.
מבחוץ: את העוגה הפשוטה הזו תוכלו לעצב בסגנון טרופי קיצי מגניב. את ציפוי הקצפת תוכלו לשדרג עם תמצית תפוזים ולהעניק לה טעמי תפוז עדינים. לאחר שסיימתם את הציפוי, הכינו מבצק סוכר פרחי היביסקוס וסחלבים ומקמו אותם בזהירות על העוגה, לאחר מכן תוכל לעצב עלי דקל מפרוסות דקיקות של תפוז מיובש ליצירת אווירה טרופית מגניבה.
טעמי העוגה: כדי להעניק לעוגה שלכם טעם טרופי אמיתי שלבו בבלילה קוקוס טחון או חמאת קוקוס שיעניקו לטעמי התפוז גם טעמי קוקוס עדינים. בנוסף, תוכלו למרוח בתוך העוגה מילוי של קרם קוקוס ומעליו לשלב חתיכות של אננס או לנועזים שביניכם שילוב של תפוז חריף להקפצת הטעמים.
עיצוב: עוגה בסגנון טרופי כזה צריכה להיות בגוונים נועזים כתומים, צהובים ואפילו כחולים, כך שמי שיראה אותה לא יאמין למראה עיניו.
עוגת תפוזים ליומולדת חורפי
אם אתם רוצים לשגע את בלוטות הטעם של האורחים שלכם, ורצה הגורל ובדיוק יש חגיגת יומולדת בתאריכים החורף הקרירים, זו העוגה שאתם צריכים להכין!
מבחוץ: זה הזמן להכניס לבלילת העוגה שלכם את מיטב התבלינים שיהפכו אותה למעניינת וחמימה. החלק החיצוני של העוגה יצופה עם ציפוי עשיר של גבינת שמנת מתקתקה בשילוב חמוציות מסוכרות, ענפי רוזמרין ומעט אבקת סוכר שיעניקו לענפי הרוזמרין מראה של עצים בשלג.
טעמי העוגה: את בלילת העוגה שלכם שדרגו עם תבלינים כמו אגוז מוסקט, קינמון וציפורן. כדי להעניק לטעמי התפוז טעמים משלימים עדינים, מרחו בתוכה שכבה של גבינת שמנת מתקתקה כמו מסקרפונה עם קצפת ששילבתם יחדיו, או לחילופין הכינו קרם חמאה עשיר ומתובל גם כן בטעמי תבלינים חמים.
עיצוב: עוגת יומולדת חורפית שכזו צריכה להיות מעוצבת עם צבעי שלכת עמוקים ויפיפיים עם נגיעות של אבקות זהב וכסף אכילות לטאץ' הסופי.
לסיכום, מהדוגמאות שנתנו לכם כאן אתם ודאי מבינים שמה שאולי נדמה לכם כעוגת תפוזים פשוטה, יכול למעשה להפוך בקלות לעוגת תפוזים מפוארת ומרשימה. עוגה שמתאימה לכל אירוע ואפילו לאירועים המיוחדים ביותר!

מוגש מטעם chef-lavan