ישנה אמירה ישנה לפיה, לנשק הרבה צפרדעים כדי למצוא את הנסיך! וזה כנראה נכון גם לגבי ההיכרויות המקוונות. אתר היכרויות איכותי המיועד למבוגרים המחפשים מערכת יחסים רצינית, הוא המקום שבו אתם רוצים להיות.
איך יכולה הפסיכולוגיה להסביר חלק מהדינמיקה של ההיכרויות המקוונות?
- לפגוש מישהו באינטרנט לא דומה לפגישה עם מישהו בעולם האמיתי
כשאתם פוגשים מישהו באתר היכרויות, יתכן שכבר קראתם את הביו שלו או שניהלתם אתו שיחות באמצעות הודעות טקסט או צ׳אט בווידאו. ובאופן דומה, כשאתם פוגשים מישהו בחיים האמיתיים, יתכן שאתם יודעים עליו דברים ששמעתם מהחבר שלו או ממה שסיפר לכם כשנפגשתם באקראי בבר.

1 צפייה בגלריה
היכרויות
היכרויות
היכרויות
(צילום: depositphotos)

הרעיון מאחורי ההיכרויות המקוונות אינו חדשני, אנשים מאז ומתמיד השתמשו בשדכנים כדי למצוא בני זוג מתאימים. אבל ההיכרויות המקוונות נבדלות מאותם שידוכים, בגלל שכבות האנונימיות המעורבות בהן. זה לא החבר שלכם שמציע לכם להיפגש איתה... באתר המקוון אתם נשארים זרים עד לרגע שבו אתם מחליטים להיפגש פנים אל פנים.
- כשמחפשים מערכת יחסים רצינית, יש דברים שצריך לעשות בדרך המיושנת
יש דברים מסוימים שאתם לא יכולים לגלות על בן הזוג הפוטנציאלי רק מדפדוף בפרופיל שלו או מחילופי מסרונים. האם אתם מתקשרים היטב? האם אתם מצחיקים אחד את השני? האם נעים לכם האחד בחברת השני? האם אתם הופכים לאדם טוב יותר כשאתם עם האדם השני?
היכרויות מקוונות באתר איכותי למבוגרים הן דרך לפתיחת דלתות וליציאה לדייטים. ואחד הדברים שמציע האתר המקוון הוא פשוט לעזור לכם לפגוש הרבה יותר אנשים.
- אז מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש באתרי היכרויות כדי להכיר יותר אנשים?
אמנם, כניסה לאתר היכרויות אינה ערובה לכך שתפגשו את אהבת חייכם. אבל יש כמה עצות הנוגעות לשיתוף המידע על עצמכם ולהחלטה עם מי כדאי לכם לקחת סיכון, שיכולות לעזור לכם.
הנה 3 עצות חשובות:
1. לבחור את האפליקציה בחוכמה – תהיו סלקטיביים. יש אפליקציות עם מוניטין גבוה יותר באשר לאפשרות למצוא בהן בני זוג המתאימים לקיום מערכת יחסים ארוכת טווח.
2. היו כנים – לפי המחקר, כשמדובר במערכות יחסים, תשוקה לילדים, העדפות לגבי חיות מחמד ודת – אנשים נוטים לאהוב אנשים שדומים להם. לכן, היו כנים לגבי מה אתם רוצים ומי אתם, כדי להגביר את הסיכוי שאנשים דומים לכם יוכלו להפוך לדייט העתידי שלכם.
3. בחרו בתמונת פרופיל שאתם גאים בה – התמונה צריכה לתאר במדויק את המראה הפיזי שלכם, אבל חשוב שתהיה גם תמונה שאתם אוהבים. לתמונה שלכם יש השפעה גדולה על התגובה הראשונית של מישהו כלפיכם. חוץ מזה, יש כמה תכונות שמגבירות את האטרקטיביות והחביבות, ואלה חיוך אמיתי מכל הלב, והטיית ראש קלה.
מוגש מטעם אתר הכרויות שובבים >> https://www.shovavim.co.il/