מיטל נשואה + 3, מתגוררת בראש פינה, מונתה למנהלת האדמיניסטרטיבית של המרכז לרפואה יועצת של כללית בצפת.
מיטל החלה את דרכה בכללית לפני כ – 20 שנה, כבת שירות לאומי במרפאת כללית צפת מרכז. לאחר שסיימה את השירות, החלה ללמוד קורס מזכירות רפואית ובתום הקורס חזרה למרפאת צפת מרכז כמזכירה רפואית. במהלך הקריירה שלה בכללית ניהלה את מרפאת כללית בראש פינה, בהמשך התקדמה וניהלה את מרפאת כללית בחצור. מיטל מעורבת בחיי הקהילה ומספקת שירות אישי ומקצועי, ולפני כשנתיים המועצה האזורית חצור הוקירה את העשייה שלה למען בריאות התושבים והיא קיבלה את התואר יקירת המועצה.

1 צפייה בגלריה
מיטל טויטו
מיטל טויטו
מיטל טויטו
(צילום: דוברות כללית)

"אני מאמינה שכל מטופל צריך להרגיש שהוא המטופל היחיד. תפקידי, להפוך עולם כדי לעזור למטופלים. אלו הערכים שגדלתי עליהם, ואת הערכים הללו, אני מביאה כל בוקר לעבודה.
מרגישה שאלו הם הערכים היא גדלה איתם בבית, זה היה המסר– לעשות הכל כדי לעזור לבני האדם והיא משתדלת לנהוג ע"פ הערכים האלו בכל מקום" שיתפה מיטל.
בתפקידה החדש מיטל תנהל מרכז רפואי גדול לצד אנשי צוות מהשורה הראשונה הנותנים מענה רפואי מקיף בתחומים: כירורגיה כללית, כירורגית כלי דם, כירורגית שד, אורולוגיה, נשים, עיניים, אף אוזן גרון, נוירולוגיה, אורתופדיה מבוגרים וילדים, כירורגיה פלסטית, כירורגית ילדים, מכון רנטגן ואולטרסאונד, תזונה ודיאטה, קרדיולוגיה מבוגרים וילדים, משרד – מנהל וסיעוד – אחיות.
"אני מברך את מיטל על המינוי. מיטל היא עובדת מסורה, מוערכת ואהובה על המטופלים. המקצועיות, הידע, הניסיון הרב והמגוון שצברה מהווה תרומה גדולה לציבור מטופלינו" סיכם ד"ר ראשד אבו סאלח, מנהל המרכז.

מוגש מטעם: כללית מחוז צפון