בזכות הטכנולוגיה החדישה ניתן יהיה לרקום קשרים וירטואליים עם אנשים שונים. קשר וירטואלי הוא קשר שמבוסס על שיחות טלפוניות או שיחות וידיאו, מבלי שתהיה פגישה פנים מול פנים. יש כאלה שרואים את הקשר הזה כדבר האידיאלי עבורם, אחרים רואים בו כפיקציה אחת גדולה. אך מה אתם עושים כאשר התחלתם קשר וירטואלי עם בן אדם שנראה מקסים? בסופו של יום כל אחד ירצה למצוא את עצמו מוציא מהקשר את המקסימום. לפני שאתם מוותרים על הקשר הווירטואלי מוטב כי תכירו את המציאות כפי שהיא.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
האם קשר וירטואלי יכול להוביל להתאהבות? לשאלה האם קשר וירטואלי ארוך יכול להוביל להתאהבות יש תשובה חד משמעית שהיא כן. לא מעט אנשים מספרים כי הם הצליחו להתאהב באנשים שונים מבלי שהם ראו אותם. אך עדיין לא מדובר על מצב שהוא טבעי, כל אחד ירצה לראות את מושא אהבתו כמה שרק אפשר. לכן יש כאלה שסולדים מקשרים וירטואליים כי הם מבחינת לא משקפים את המציאות. הקשרים האלה יכולים להירקם בשל אילוצים כאלה ואחרים, אפילו תוכלו לתת להם מקום. אך השאיפה הטבעית תהיה להיפגש עם האדם שנמצא בצד השני מוקדם ככל האפשר. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי ההתאהבות היא התאהבות אמיתית שניתן להישען עליה.
היתרונות של קשר וירטואלי ארוך אז מה הם היתרונות של קשר וירטואלי בהשוואה לקשר רגיל והאם קשר וירטואלי ארוך יכול להוביל להתאהבות? ראשית מדובר על דרך מעולה להכיר אנשים שונים שנמצאים הרחק מכם. ככל שתרחיבו את החיפושים כך תהיה לכם אפשרות להכיר אנשים שמתאימים לכם יותר. זוהי הסיבה שבגללה יש כאלה שמעדיפים לרקום קשרים וירטואליים עם אנשים שגורמים להם אושר. יתרון נוסף הוא שכל אחד מבני הזוג יכול להמשיך בשגרת היום הרגילה שלו ללא כל שינוי. הרי את השיחות השונות ניתן יהיה לבצע לאורך כל שעות היממה בהתאם לזמן הפנוי של כל אחד מהצדדים. לא צריך לפנות ערבים שלמים על מנת לדבר עם אותו פרטנר או פרטנרית בצד השני.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
החסרונות של קשר וירטואלי ארוך למרות שניתן לזקוף יתרונות רבים לזכותו של הקשר הווירטואלי, יש לו גם חסרונות. הרצון הטבעי של כל בן או בת זוג יהיה להרגיש את האדם שאיתו הם נמצאים בקשר. הקרבה היא חשובה מאוד, גם אם אתם מצליחים להתאהב באופן וירטואלי. מעבר לכך מה שרואים במציאות זה לא תמיד מה שמשתקף על סמך שיחות הטלפון או שיחות הווידאו. לכן ישנה חשיבות לפגישה פרונטלית, גם אם היא מתרחשת לעיתים נדירות. קשר וירטואלי חייב להיות כזה שמביא איתו את ההתרגשות ואת הציפייה לראות האחד את השנייה. הרי זה מה שהופך סתם זוגיות לזוגיות שלא ניתן להישאר אליה אדישים.
האם כדאי להישאר בקשר וירטואלי? כל אחד צריך לעשות את הבחירות ואת ההחלטות שיהיו נכונות עבורו. יש כאלה שלא יכולים לפתח זוגיות מבלי שיהיה את המגע הבסיסי בין בני הזוג. אחרים מספרים כי דווקא הפגישות התכופות הן אלה שיוצרות אצלם את הפחד ואת החרדה מההמשך. לכן אתם אלה שמחליטים האם כדאי לכם להישאר בתוך קשר שמבוסס על תקופת וירטואלית. כל אחד יכול לגלות על עצמו צדדים אחרים כאשר הוא בזוגיות מכל סוג שהוא. אך גם אם הזוגיות הווירטואלית מעולה מוטב תמיד לנסות להיפגש אפילו אם זה קורה אחת לכמה שבועות.