הפגיעה המשמעותית ביותר באורח החיים שלנו בא לידי ביטוי ביכולת לצאת לחופשה בארץ או בחול, שבמשך תקופה ארוכה את גרה את הרשויות ואת בעלי המלונות. אבל עכשיו, יש ניסיון לחזור לשגרה ואתם יכולים סוף סוף לתכנן לעצמכם חופשה על בסיס שירותי בתי מלון בצפון או מלונות בירושלים. אבל רגע אחד לפני שאתם עולים על האוטו ויוצאים לחופשה שכל כך חלמתם עליה, חשוב לזכור שיש לא מעט שינויים והמלונות רוצים וגם חייבים להכניס לחוויית החופשה שלכם, בוודאי אם אתם מתארחים אצל מלון בוטיק בירושלים.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay)
שלושה חידושים של מלונות בצפון – אחרי תקופת הקורונה
  1. מערך בדיקות ואכיפה של כל תנאי משרד הבריאות מבחינת ריחוק חברתי. מלונות בירושלים, כמו גם מלונות בצפון, משקיעים לא מעט מאמצים ביצירת סביבה בטוחה מבחינה בריאותית, אשר עומדת בכל הדרישות של משרד הבריאות, ומאפשרת לכם לצאת לחופשה בטוחה.
  2. שיפור המתקנים של המלון. תקופת הקורונה הייתה הזדמנות מצוינת למלונות רבים לשדרג את התשתיות של הבריכות, מתחמי הספא ואפילו החדרים, כולם יוצרים חוויית לינה מודרנית ומיוחדת.
  3. השדרוג הקולינרי. שנה וחצי של החנות אפשרו לטובי השפים בישראל לתכנן תפריטים יוקרתיים וטעימים שמתאימים גם למשפחות אבל גם לאנשים שמחפשים נופש בוטיק.
חוויות מיוחדות, מתחילות במלון שעושה לכם כיף מה דעתכם למשל על סיור באופניים חשמליות במהלך החופשה שלכם? דווקא עכשיו, אחרי תקופת המתנה כל כך ארוכה ומורטת עצבים, זה הזמן לחזור לטייל בארץ ישראל, ולבחור לישון במלונות הכי טובים והכי משודרגים שיש למדינת ישראל להציע לכם. חוויית חופשה היא עניין סובייקטיבי, אבל היצירה של חוויית חופשה מעולה היא רק עניין של בחירת המלון המושלם. כך שכדאי לכם להשקיע מאמץ ומשאבים עוד היום כדי לחפש את המלון הנכון ביותר לחוויה משפחתית שאתם רוצים לייצר, במיוחד בירושלים העמוסה של תקופת החגים שיכולה לאתגר אתכם עם מציאת החדר המושלם לכם.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay)
עוד על מלונות בצפון ובתל אביב על מנת להתחיל חופשה חלומית יש צורך לבדוק את הקונספט של המלון עד כמה הוא מתאים לכם אם אתם זוגות, קבוצות או משפחות עם ילדים. מלונות בצפון מציעים לנופשים הישראלים סגנונות שונים של אירוח באחד מחבלי ארצנו היפה ביותר. אך לפני שאתם יוצאים לחופשה בכדי להתפנק יש לבדוק עד כמה זה מתאים למצטרפים אליכם שלרוב יהיו הבן או בת הזוג כמו גם הילדים. כמו כן, יש לבחור את המועד המתאים לכולם וכן גם את סגנון האירוח במלון בצפון אם זה למנוחה או למגוון אטרקציות ואולי גם פינוקי קינוחים כמו מגשי פירות ואת מיקום המלון מבין שלל המונות בצפון. הדבר האחרון שנותר לנו לעשות זה לבחור את סוג הלינה המתאימה והרצויה למשל מלון המיועד למשפחות עם ילדים ועם שלל אטרקציות ומקומות בילוי באזור או מלון בוטיק בצפון המתאימים יותר לזוגות הרוצים ליהנות ממנוחה שקטה להירגעות. חשוב לציין כי מלונות בוטיק עצם היותם מינימליסטיים הם כוללים בריכה קומפקטית, ג'קוזי, פינות מעוצבות לישיבה וקריאה וכמובן הכול באווירה רומנטית ואינטימית.

3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay)
האפשרויות בבתי מלון כאמור, יש שפע אפשרויות בחירה של מלונות בצפון לאירוח ולחופשה שלווה ומרגיעה. כמו כן ישנם גם מלונות בוטיק ייחודיים בצפון הממוקמים במקומות הפסטורליים המתאימים לאלו המחפשים שלווה של טבע ואוויר נקי. ולאלו האוהבים טיפולי ספא לגוף ולנפש, ישנם מלונות בצפון המציעים אירוח עם אוויר נקי וטיפולי ספא לגוף ולנפש וכן יעשו את הכול על מנת שתיהנו מחוויה קולינרית טובה ובריאה שתגרום לכם לרצות לחזור לנפוש שוב. בניגוד לדעה הרווחת על חופשה במלונת בתל אביב העיר התיירותי הדומיננטית ביותר המאופיינת בבילויים, מוזיאונים, טיולים ואוכל- ישנם מלונות בתל אביב המתאימים למטרות עסקיות וישנם מלונות המציעים לכם ליהנות מחופשה עם כל סוגי הבילויים, וכן גם בילויים מאתגרים של טיולים שונים לאורך העיר התוססת ביותר. כמובן שהבולט בחופשה כזאת הוא בילוי בחוף הים. נסכם הנאה מושלמת שכולנו צריכים מציעים לנו מלונות בתל אביב רבים. ניתן ליהנות משלל אפשרויות שונות של אירוח הכוללים: בילוי, כיף ופינוקים וכך החופשה המושלמת שרציתם תתממש. גם כאן ניתן לסכם, מלונות בתל אביב רבים לחופשה משפחתית ולמשפחות עם ילדים ועם שלל אטרקציות ומקומות בילוי ליליים. המאמר בחסות אתר- חדשות bignews