הבינו את הצרכים שלכם
הצעד הראשון בבחירת הרכב החדש שלכם הוא ההבנה של מספר המושבים הנחוצים לכם. כדי לעשות את הבחירה הנכונה חשוב לקחת בחשבון את גודל המשפחה שלכם, בין אם מדובר במספר הנפשות הקיים ובין אם אתם יודעים שיהיו תוספות חדשות ומתוקות למשפחה. רכב 7 מקומות יכול להיות נהדר למשפחות, שכן הוא מציע מרחב נוח להורים וכמובן גם מרחב מספיק לילדים לנסיעה נעימה.
כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הרגלי הנסיעה שלכם. עבור זוג או אדם יחיד, רכב קטן בעל ארבעה או חמישה מקומות ישיבה יכול להיות מצוין. בחירה זו יכולה להביא עמה גם ניצול דלק יעיל ונוחות בנסיעה בדרכים עירוניות. לצד זאת יש לשקול את אורח החיים שלכם. אם אתם אוהבים לטייל לעיתים קרובות, יתכן כי רכב פנאי-שטח עם מספר רב של מקומות ישיבה ומקום אחסון גדול יהיה מצוין עבורכם.
עוד שיקול חשוב שיש לעשות הוא בחינה של התקציב העומד לרשותכם. התקציב יקבע במידה רבה אילו דגמים תוכלו לבחון ולרכוש. יחד עם זאת, כיום תוכלו למצוא אפשרויות רכישה שונות אשר יקלו על התשלום, כדי שלא תצטרכו להתפשר יותר מדי על הצרכים האחרים שלכם.
רכב 5 מושבים
אחד מהרכבים הסטנדרטיים ביותר עבור משפחות הוא רכב פנאי-שטח המגיעה עם 5 מקומות ישיבה. זהו סידור הישיבה הנפוץ ביותר והוא מציע איזון בין נוחות, מרחב בתא המטען וגם יעילות בניצול הדלק. מכוניות אלה הן בחירה נהדרת למשפחות קטנות, לזוגות וגם ליחידים אשר מעוניינים ברכב המציעה אפשרויות נסיעה מגוונות. רכבים אלה מגיעים במגוון עיצובים, גדלים ויכולות ביצוע, כך שתוכלו בקלות למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לצרכים שלכם.

1 צפייה בגלריה
(צילום: pexels)

רכב 7 מושבים
רכב הכולל שבעה מושבים הוא הבחירה האידיאלית עבור משפחות גדולות. אפשרות זו לרוב תגיע בדגמים הנקראים רכבי פנאי-שטח, המתאימים גם לנסיעות בדרכים עירוניות וגם לתנאי דרך יותר מאתגרים, עבור מי שנהנה לטייל עם המשפחה.
מי שבוחר בדגם הכולל כמות זו של מושבים ייהנה מהיכולת להסיע מספר גדול של נוסעים, תוך אפשרות של אחסון מטען בצורה נוחה. אם יש לכם משפחה גדולה או שאתם מתכננים להרחיב את המשפחה בהמשך הדרך, זו ככל הנראה תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורכם.
שיקולים נוספים שכדאי לבחון
כמובן שכאשר בוחרים את הרכב אותו תרכשו חשוב לקחת בחשבון גם שיקולים נוספים, מעבר לגודל של הדגם. ראשית, חשוב לא פחות לבחון את רמת הבטיחות של המכונית. בחנו את דירוג הבטיחות של הדגם ואילו מנגנוני בטיחות הוא כולל. כך תוכלו להבטיח את הבטיחות המרבית עבורכם ועבור המשפחה שלכם, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם.
כמו כן, חשוב לבחון גם את יעילות צריכת הדלק של המכונית. לרוב, רכבים גדולים יותר צורכים יותר דלק. יחד עם זאת, כיום ישנן אפשרויות רבות הכוללות הנעה חשמלית, כמו רכבים היברידיים או חשמליים לגמרי, אשר מציעים צריכה נמוכה של דלק.
חשוב לבחון גם התאמה לאזורים בהם אתם נוהגים לנסוע. מי שגר בעיר ייהנה יותר מרכב קומפקטי עמו ניתן לחנות בקלות. לעומת זאת באזורים יותר כפריים, רכבים גדולים בהחלט יהיו אפשרות נוחה ביותר.

מוגש מטעם: nissan