על שפת הכנרת, במלון מגדלה, על אף המציאות המורכבת, בוחרים לפתוח את האביב במסורת המוסיקלית, בהשקת סדרת הקונצרטים החדשה: תוכנית קלאסית, מגוונת וחובקת עולם.
3 צפייה בגלריה
מלון מגדלה
מלון מגדלה
מלון מגדלה
(צילום מלון מגדלה)

המלון שהפך לבית עבור חברי קיבוץ יראון ויפתח משלב שגרה מלונאית, מתחיל לקלוט גם נופשים שייהנו מתרבות עשירה וקלילה 'קונצרט אביב' חגיגי במרכז הרוחני המרהיב DUC IN ALTUM.
המציאות המורכבת לא מנעה מהנהלת 'מגדלה', להיצמד עד כמה שאפשר לתוכנית התרבותית המקורית. האביב שמסמל התחדשות ופריחה הוא עיתוי מושלם לפתיחה של סדרת קונצרטים לשנת 2024, עם הג'אז שברומנטיקה - בביצוע רביעיית פינאלה וקלרינט עם גלי כנעני. ההרכב יבצע את היצירות: חמישיות הקלרינט הגדולות, מאת בראהמס ופראנסה, אנסמבל פינאלה וליאור יואכמיק בקלרינט.

3 צפייה בגלריה
המרכז רוחני
המרכז רוחני
המרכז רוחני
(צילום מלון מגדלה)

הקונצרט יתקיים במרכז הרוחני המרהיב על שפת הכנרת וישלים את חווית הביקור במגדלה בפן המוסיקלי ויוסיף ערך משמעותי ומרומם למקום. (שבת, 27.4.24, בשעה 12:00, נפגשים בלובי המלון)
סדרת הקונצרטים החדשה, מורכבת מאחד עשר קונצרטים, בהשתתפות שבעה הרכבים שונים ביניהם: עלמה קול נשי ישראלי, רביעיית הפילהרמונית, אנסמבל זמרי המדריגל, רביעיית פינאלה וקלרינט, הרכב נבל ואקורדיון, מאיה עמיר סופרן בליווי נגנים, טריו קנים. התכנית כולה בדגש על רפרטואר קלאסי, מגוון וחובק עולם.
הקונצרטים הנושאיים במגדלה, זכו לאהדה רבה, חוזרים השנה עם קסם הבלקן, בין דגניה לכנרת בהדרכת אבירמה האריס, קונצרט חגיגי לחג המולד ולפתיחת חודש החגים, חנוכריסמס ועוד. חובבי המוסיקה הקלאסית צפויים לזכות בתכנית מרעננת, ייחודית ומלאת הפתעות.
מרכז 'מגדלה' על שפת הכנרת חרט על דגלו ערכי בסיס המתמקדים בשלווה, טבע עוצמתי שמקיף את האתר, היסטוריה מפוארת שמהדהדת משרידי כפר הדייגים העתיק 'מגדלא' ותכני תרבות ייחודים. מומלץ לשלב סיור בפארק הארכיאולוגי 'מגדלא', בו נמצא בית הכנסת העתיק ואבן 'מגדלה' שמהווה ממצא חשוב בתולדות הגליל והארץ.

3 צפייה בגלריה
רביעיית פינאלה וקלרינט עם גלי כנעני
רביעיית פינאלה וקלרינט עם גלי כנעני
רביעיית פינאלה וקלרינט עם גלי כנעני
(צילום: יקיר שוקרון)

"שנת 2024, נפתחה במגדלה באופן שונה ובלתי מתוכנן מהתחזית. לצד המציאות המורכבת קיבלנו החלטה, לנסות ולשמר שגרה תרבותית ככל הניתן, להמשיך בקיום תכנית הקונצרטים שהנהגנו רק בשנה שעברה בהצלחה רבה. אנו רואים חשיבות רבה בשילוב תרבות ותכנים מוזיקליים איכותיים ומשובחים שתואמים את ערכי 'מגדלה'. אני מזמין את כל חובבי המוסיקה הקלאסית לקחת פסק זמן איכותי וליהנות מטעימה תרבותית מופלאה על שפת הכנרת", ציין מארון אדוארד עיסא, מנכ"ל מגדלה.
מחיר כרטיס: 80-90 שקל; מחיר גמלאי: 60-70 שקל (בהצגת תעודה); מחיר מיוחד למפונים: 50 שקל. (רכישה ביום המופע תתאפשר בדסק הקבלה במלון בתוספת 10 שקל)
קיימת אפשרות להזמנת ארוחות במלון בתיאום והזמנה מראש בלבד : 04-6209900; לתכנית הקונצרטים השנתית ולהזמנת כרטיסים: מלון מגדלה או בטלפון: 052-3784586
'מרכז 'מגדלה' מהווה, מכלול תרבותי שנבנה שכבות ורבדים, כאשר הבסיס הוא ההיסטוריה והמורשת של המקום, אליו מתלווה עוצמת הטבע, נופי הכנרת והארבל מעל, לצד תרבות, רוח והממד המוסיקלי, שמוסיף נדבך ייחודי למקום.