ראש העיר אלי ברדה סייר השבוע במתנ"ס העירוני כדי לעמוד מקרוב על ההכנות לפתיחת הקולנוע החדש בעיר ב־26 בפברואר. אל ברדה הצטרפו מנהלת המתנ"ס אורית זאבי כהן ומנהלת אגף תרבות אסתר איפרגן.
1 צפייה בגלריה
אולם הקולנוע החדש (צילום: דוברות עיריית מגדל העמק)
אולם הקולנוע החדש (צילום: דוברות עיריית מגדל העמק)
אולם הקולנוע החדש (צילום: דוברות עיריית מגדל העמק)
כידוע, במגדל העמק פעלו בעבר בתי קולנוע בכמה תקופות שונות. הראשון היה 'קולנוע דליה' שמאוחר יותר החליף את שמו לקולנוע 'תמר' ושימש כבית קולנוע עירוני בשנות ה־60 המוקדמות - בדיוק במקום שבו נמצא היום קניון 'לב העיר'. במהלך החודשים האחרונים עבר האולם המרכזי במתנ"ס שיפוץ שכלל התקנת מסך ענק, מערכת הגברה מושקעת ורכישת ציוד יקר ערך, הכל כדי להחזיר עטרה ליושנה וליצור חוויה קולנועית מיוחדת.
המתנ"ס העירוני משמש כזרוע תרבותית של הרשות ויפעיל את הקולנוע שיכלול הקרנות של סרטים חדשים לילדים ולמבוגרים, סרטי איכות, סרטי נושא ומפגשים עם יוצרים, תסריטאים ובמאים וכן הפקת פסטיבלים ואירועים ייחודיים בתחום הקולנוע שבהם ישתתפו תלמידים ותושבים חובבי קולנוע. כמו כן יקימו במתנ"ס חדר ייעודי לחגיגת ימי הולדת שתכלול את האפשרות לצפייה בסרט.
בפתיחה הרשמית שתיערך כאמור בסוף החודש יוקרן הסרט 'המחשמלים' בכיכובם של אלי יצפאן, שימי תבורי וטל פרידמן שיגיע להקרנה. לפני ההקרנה ייפגש פרידמן עם תושבי העיר ויספר על הצילומים, מאחורי הקלעים ויענה לשאלות התושבים.
ראש העיר הורה להפעיל את הקולנוע במחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש כולל מתן הנחה לחיילים וחיילות ולתושבים הוותיקים.
אורית זאבי כהן, מנהלת המתנ"ס העירוני, אמרה: "ראש העיר אלי ברדה נענה לפניות של תושבים לקדם הקמת קולנוע עירוני, גייס את התקציב הדרוש ואנו כבר מתרגשים להנגיש שירות חדש לתושבים".
ברדה הודה למשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל על שיתוף הפעולה לפתיחת הקולנוע ואמר: "הרעיון להקים קולנוע עלה לאורך השנים. התושבים אתגרו אותנו לפתוח קולנוע, וכעת אנו מאתגרים אותם להגיע וליהנות מהשירות ומחוויית תרבות נוספת ומשודרגת".