מה גרם לך להתמודד: "ההתמודדות שלי היא תוצר של תהליך ארוך שהבשיל לכדי הכרזה על מועמדות. מחד, אני מרגישה מוכנה להתמודדות עם שלל האתגרים המרכיבים את תפקיד ראש המועצה ומביאה איתי ניסיון רב בניהול ארגונים. מאידך, אני מרגישה את הצורך העמוק בשינוי בכל הקשור לממשק של מועצה וקהילה. קיימתי בשנים האחרונות שיח מעמיק עם רבים מתושבי העמק ונוכחתי להבין כי נדרשת רוח חדשה, רעננה, יצירתית ויוזמת במשרדי המועצה".
מה המצביעים צריכים לדעת עלייך ולא יודעים עדיין: "אין בי דבר שאני מסתירה מאחר שאני מאמינה בשקיפות מלאה".
1 צפייה בגלריה
לימור רגב (צילום: שרון צור)
לימור רגב (צילום: שרון צור)
לימור רגב (צילום: שרון צור)
ספרי על הפעילות הציבורית שלך עד היום: "לאחר השירות הצבאי ניהלתי פרויקט ברמה הלאומית של 500 מורות חיילות המסייעות לתלמידים עולים, אשר עשה שינוי מהותי באופן שבו נקלטו אלפי משפחות בישראל. ניהלתי את מערך השיווק והתפעול של קמפוס גבעת חביבה, ניהלתי את אזור גליל מרכזי של הסוכנות ובתוך זה ניהול של פרויקט 'שותפות 2000', ניהלתי את עמותת 'צו מניעה' והקמתי וניהלתי את ארגון 'הקשר הישראלי'. זה ארבע שנים שאני יו"ר ועד מושב נהלל, בתפקיד זה אני קובעת מדיניות ופועלת מול אין ספור גופים במטרה להעצים ולחזק את המושב בכל התחומים".
איך את מרגישה כאשה שנכנסת לתחום שבו הסביבה בעיקר גברית: "זהו אתגר מולו אני ניצבת כל חיי, הוא ללא ספק התעצם עם ההכרזה שלי על ההתמודדות לתפקיד אך גם פה, כמו בכל הפעמים הקודמות, אני מתעלמת מ'רעשי הרקע' סביב השאלה המגדרית. אני נתקלת בשאלת המגדר לא מעט במהלך החודשים האחרונים ואני חוזרת ואומרת כי עבורי זהו לא נושא. צריך לבחור את מי שטוב לתפקיד, את מי שמציב אלטרנטיבה ראויה, מישהו שיידע לקחת את העמק שלנו למחוזות חדשים ויידע להגן על מה שחשוב לנו".
מה הסיכויים של אשה באזור לכבוש את כיסא ראש העיר: "העובדה שגבר עמד בראשות המועצה מאז שהוקמה לא מעוררת בי פליאה, אך אין בה לבשר דבר לגבי העתיד. אני לא מנהלת קמפיין שקורא להצביע לי רק כי מעולם לא עמדה אשה בראשות המועצה, אלא קמפיין שבו יכירו ביכולותיי האישיות והמקצועיות. אם אצליח לשכנע כי יש בי את הכוחות והיכולות להוביל את השינוי המיוחל, אני מאמינה שאקבל את הזכות לעמוד בראשות המועצה".
את חושבת שנשים יצביעו לך יותר: "חשבתי לעצמי שזו בטח תהיה נטייה טבעית של נשים להצביע עבורי, אך לשמחתי הרבה התבדיתי. אני מרגישה את השינוי העמוק שמתחולל בתפיסה המגדרית ורוצה להאמין כי בדרכי הצלחתי לגרום לו להתרחש ביתר שאת בבחירות הקרובות בעמק".
אם תיבחרי, מה הדבר הראשון שתעשי: "ראשית, אבנה יחסי אמון המבוססים על חזון ודרך עם עובדי המועצה. במקביל, אכין תוכנית פעולה מתוקצבת היטב למאבק נגד שדה התעופה".