חבר מועצת העיר, יוסי אסרף, החליט לרוץ לקנדציה נוספת בבחירות המוניציפליות הקרובות ולחבור לאבי אלקבץ המתמודד לראשות מועצת העיר.
מכיוון ששלום שלמה הוא יד ימינו של אלקבץ ומשמש כמספר 2 שלו, אסרף יהיה מספר 3 והוא מקווה לקבל מספיק מנדטים כדי להיבחר. "לאחר למידה וחקר עמוק של כהונת אלקבץ בעבר החלטתי לחבור אליו. אני מאמין שיחד נביא לעתיד טוב יותר", הסביר אסרף את המהלך.
1 צפייה בגלריה
יוסי אסרף. "אין לי אינטרס אישי" | צילום: שרון צור
יוסי אסרף. "אין לי אינטרס אישי" | צילום: שרון צור
יוסי אסרף. "אין לי אינטרס אישי" | צילום: שרון צור
החבירה של אסרף לאלקבץ כמספר 3 היא מהלך קצת תמוה עקב העובדה שקשה להאמין כי יצליח לקבל מספיק מנדטים ולהיבחר, אך אסרף מאמין ביכולתו. "אני מאמין שנצליח להביא שלושה מנדטים", הוא נשמע בטוח, "עשינו המון למען התושבים ונעשה יותר. המון תושבים מאמינים בנו. אין לי חשיבות למיקום ואני לא מחפש אינטרס אישי, אלא את טובת העיר והתושבים נטו והוכחתי זאת לאורך כל הדרך. אם לא אבחר אקבל הכל באהבה, הכל משמים".
מדוע חברת לאלקבץ? אתה לא מאמין שתוכל להיבחר בסיעה עצמאית?
"לא, אילו הייתי רץ לבד הייתי מביא מנדט ואולי יותר, אך מניסיון עדיף להיות שחקן בנבחרת כוכבים המובילה את העיר יחד בשילוב כוחות לליגת העל. אין לי חשיבות למיקום ואין לי אינטרס אישי, אני רואה נטו את טובת התושבים".
מה התוכניות לעתיד אם תיבחר? איזה שינוי הנבחרת של אלקבץ מתכוונת להביא לעיר?
"גם שלושה עמודים לא יספיקו כדי לפרט מה התוכניות, מה שבטוח שהתושב יהיה במרכז. בנינו תוכנית פרטנית לכל נושא ונושא עם יעדים ולוח זמנים. הבאנו רעיונות בסיעור מוחות משותף, צירפנו ניסיון ומנהיגות. אני מאמין שהשילוב של הדברים יחד עם אחריות ומחויבות יניבו עתיד טוב יותר לעיר ולתושבים".
איפה אתה חושב שצריך במיוחד לשפר ולתקן?
"בכל התחומים. אין מושלם, יש מצוין ולשם אנו שואפים בדגש על לקיחת אחריות על כל נושא ותחום. ראש עיר ומועצת עיר הם הסמכות העליונה בעיר בכל ולכן אין להם להלין אלא על עצמם בין אם זה בגזירת סרט להצלחה או כישלון צורם".
אלקבץ מסר בתגובה כי אסרף הוא בחור מוכשר ואינטליגנט שבשלוש שנים האחרונות משמש כחבר מועצה מטעם האופוזיציה. "אחרי שיוסי בדק את האפשרות להיות בקואליציה עם מירון הוא הבין שיוכל לתרום לציבור הרבה יותר דווקא מספסלי האופוזיציה", אמר אלקבץ על מספר 3 שלו והוסיף: "בשלוש שנים האחרונות הוא הוכיח את הנחישות שלו והרצון שלו לטפל בנפגעים ובעוולות שנעשות בעירייה והוא עשה זאת בצורה משכנעת, רצינית ומקצועית".
עוד אמר אלקבץ כי אסרף וצוותו רואים את הדברים בצורה דומה: "גם יוסי וגם אנחנו רואים עין בעין את הדרך שלנו כנכונה ואני חושב שהוא חיזוק משמעותי לכוחות הצעירים בסיעה שלנו. הוא מצטרף אליי ואל שלום שלמה שגם הוא כוח צעיר עולה. שניהם ביחד הם שני חברי מועצה שתרמו יותר מכל חבר מועצה אחר בקדנציה האחרונה".