הזמר גילי ארגוב, בנו של 'המלך' זוהר ארגוב ז"ל, עובד בימים אלו על שיר חדש שייצא בקרוב בהפקתו המוזיקלית של המפיק המוזיקלי העפולאי חן הררי.
2 צפייה בגלריה
חן הררי וגילי ארגוב
חן הררי וגילי ארגוב
חן הררי וגילי ארגוב
(צילום: פרטי)
השיר אותו יבצע ארגוב נקרא 'תצילי אותי'. מילות השיר נכתבו על ידי תמי ארמוני ועל הלחן אחראי טל שגב. השיר הוקלט בעפולה באולפנו של הררי, שמספר על שיתוף הפעולה הייחודי בינו לבין ארגוב. "נפגשנו כבר פעם אחת והוא היה פה בעפולה והקלטנו סקיצה ראשונית של השיר. עכשיו אני כבר בשלב שאני מתחיל להעלות על השיר כלי נגינה. עוד כמה שבועות גילי יגיע לכאן שוב ואנחנו ניפגש לעשות שירה סופית".
איך התרשמת מגילי?
"יש לו קול מאוד מיתולוגי. שומעים בו ממש את הדמיון לאבא שלו. יש בזה משהו מרגש והוא מביא משהו מאוד נוסטלגי. השיר מספר באיזשהו מקום את סיפור חייו; 'תצילי אותי מהמקום הנמוך שאני נמצא, תרימי אותי למעלה'. הוא עצמו חווה באיזשהו אופן הידרדרות מאוד דומה למה שאבא שלו חווה".
2 צפייה בגלריה
המפיק המוזיקלי חן הררי
המפיק המוזיקלי חן הררי
המפיק המוזיקלי חן הררי
(צילום: שרון צור)
עד כמה זה מרגש לעבוד עם הבן של 'המלך'?
"אבא שלו ידוע בכינויו מלך המוזיקה המזרחית של כל הזמנים ויש בזה משהו מאוד מרגש. אני מאוד אוהב את כל סגנונות המוזיקה, גם מוזיקה ים תיכונית. עד היום אני רוחש כבוד מאוד גדול לזוהר ארגוב ולמוזיקה שלו".
השיר הזה יהיה גם באותו סגנון?
"כן, אני חושב שיש הרבה אמת בשירה של גילי. אני מרגיש כשהוא שר שיש לו את ההתכוונות למילים והוא מתחבר למה שהוא שר".
יש לשיר פוטנציאל להצליח?
"אי אפשר לדעת. יש שירים שאתה בטוח שיהיו להיטי ענק וזה לא קורה ומנגד קורים לפעמים דברים הפוכים, שיר שאתה לא נותן לו הרבה ציפיות ובסוף הוא מתפוצץ".
יש תאריך ליציאת השיר?
"אין דד ליין אבל אנחנו עובדים עליו באופן אינטנסיבי. אני מאמין שבתוך כחודש השיר יהיה מוכן. גילי גם סיפר לי שעושים סדרה על סיפור חייו. אני מקווה שאיכשהו היא תעזור לו גם למנף את הקריירה המוזיקלית שלו".