חברת 'וולטה סולאר' (Volta Solar) המתקינה, יוזמת, ומפתחת מערכות סולאריות, יזמה לאור המשבר הכלכלי שאליו נקלעו משקי בית רבים בישראל מודל ייחודי בו בעל הנכס משכיר לחברה את הגג שלו והיא זו שאחראית על ההתקנה, התחזוקה וההפעלה של המערכת.
2 צפייה בגלריה
אחד הפרויקטים של החברה
אחד הפרויקטים של החברה
אחד הפרויקטים של החברה
(צילום: וולטה סולאר)
למעשה בעל הנכס מקבל בחינם מערכת סולארית ששווה עשרות אלפי שקלים ונהנה מרווחיה שמגיעים לאלפי שקלים בשנה בהם הוא מתחלק עם החברה.
ערן טל, מנכ"ל ומייסד חברת Volta Solar: "ראשית, אנחנו ממשיכים למכור מערכות סולארית לפרטיים ולמסחריים. החלטנו על ליסינג סולארי כדי שזה יהיה יותר נגיש כלכלית לאנשים, במיוחד עבור אלה שחוששים לקחת הלוואה או חוששים שהמערכת לא תייצר עבורם את מה שהובטח להם. אם נוח למישהו לא להיות היזם של הפרויקט אלא רק לתת את הגג מצאנו שזו עוד דרך לייצר אנרגיה סולארית. המטרה שלנו בוולטה היא להגיע לכמה שיותר אנרגיה ירוקה".
2 צפייה בגלריה
ערן טל
ערן טל
מנכ"ל ומייסד החברה ערן טל
(צילום: וולטה סולאר)
חברת 'וולטה סולאר' הוקמה בשנת 2017 ותוך זמן קצר הפכה לחברה המובילה בארץ למערכות סולאריות בגגות של בתים פרטיים. "המודעות למערכות סולאריות גבוהה באזור החקלאי ביישובי עמק יזרעאל", ציין טל, "יש לנו פעילות גם בבית שאן. בעפולה אין הרבה בתים צמודי קרקע ולכן אין שם הרבה פעילות".
עוד כתבות בערוץ חדשות מיינט העמק