NESPRESSO, החברה המובילה עולמית בתחום הקפה ומי שהביאה את חווית הקפה האיכותי בקפסולה לארץ, השיקה באירוע חגיגי את נקודת המכירה הראשונה בחברה הערבית בנצרת בהשקעה של חצי מיליון שקל.
3 צפייה בגלריה
נספרסו נצרת
נספרסו נצרת
נספרסו נצרת
(צילום רפי דלויה)
נקודת המכירה נפתחה במתחם 'ביג פאשן' בנצרת ותתפרש על 88 מ"ר, ומעוצבת על פי הקו העיצובי של NESPRESSO בה תימכר המערכת החדשנית VERTUO, הפועלת בטכנולוגיית מיצוי קפה ייחודית באמצעות ברקוד על גבי הקפסולה. המערכת מזהה מהו סוג המשקה המבוקש ומפיקה כוס קפה עם קרמה ערה וקטיפתית בלחיצת כפתור אחת בלבד.
בנוסף הלקוחות יוכל להתרשם וליהנות מהבוטיק המביא עמו חווית קפה אחרת על שלל מרכיביו: חדשנות, פרימיומית, כלל -חושית, אקולוגית לצד סיוע במומחי הקפה של NESPRESSO.
3 צפייה בגלריה
נספרסו נצרת
נספרסו נצרת
נספרסו נצרת
(צילום רפי דלויה)
סוניה נסטסיה מנכ"לית NESPRESSO ישראל ציינה: "אנחנו נרגשים להביא את חווית הקפה של NESPRESSO לנצרת, כך שנוכל להנגיש לתושבים ולמבקרים בעיר את פילוסופיית הקפה שלנו: פרימיומית, איכותית, צעירה ומגוונת. בעיר שחיה ונושמת תיירות כנצרת".
האם תציעו חוויית קפה שונה בנצרת (בחברה הערבית)?
"חוויית הקפה של נספרסו היא חוויה גלובלית. אנחנו יודעים משווקים אחרים דוברי ערבית שיש המון מקום לגיוון בחוויית הקפה. וכמובן איכות הקפה, הטעם, המגוון, מעטפת השירות וטיפול מ א ועד ת עד לשביעות רצון לקוח מלאה".
3 צפייה בגלריה
מנהלת החנות ביסאן זיאדנה יפית מנטין וסוניה נסטזה
מנהלת החנות ביסאן זיאדנה יפית מנטין וסוניה נסטזה
מנהלת החנות ביסאן זיאדנה יפית מנטין וסוניה נסטזה
(צילום רפי דלויה)
ספרי לנו על פרויקט המחזור של נספרסו
"כחלק מהחזון הארגוני של החברה, אנו ממשיכים לפעול וליזום ולחדש לטובת שמירה על הסביבה שלנו, למען אורח חיים בריא ועולם בר קיימא. אנחנו שואפים לכך שכל ספל של קפה נספרסו, יוביל להשפעה חיובית על החברה והסביבה. מתך כך, אנחנו לוקחים אחריות על ההשפעות הסביבתיות - החל מתהליך הייצור ועד התוצר הסופי לאחר השימוש עם מיחזור הקפסולה המשומשת.
"כחלק מהחזון של החברה, נספרסו אף התחייבה לפני למעלה מעשור להפחית את טביעת הפחמן שלה בעולם, תוך התחייבות לניטרליות פחמנית מלאה בכל שרשרת האספקה. החברה מתכוונת להרחיב את יכולת איסוף הקפסולות למיחזור על מנת לשפר את אחוז המיחזור ולייצב אותו".
האם יהיו פעילויות ייחודיות למגזר בנספרסו נצרת?
"כמובן, אנחנו מתכוונים להתייחס לחגים ולמועדים החשובים לצרכנים במגזר במהלך השנה".
האם מתכננים לפתוח נקודות מכירה נוספות במגזר ואם כן היכן?
"נספרסו דואגת לשמור על הייחודיות, ולא תהפוך לרשת של מאות בוטיקים, אבל אנחנו בהחלט בוחנים כל הזמן פתיחה של בוטיקים נוספים".