השבוע הסתיים במועצה האזורית עמק יזרעאל קורס גישור, בהשתתפות 25 תושבי המועצה, ביניהם בעלי תפקידים ביישובים, בארגונים ובמועצה.
הקורס, בהובלת המרכז לגישור ודיאלוג קהילתי במועצה, כלל 12 מפגשים בהנחייתה של מריאלה יעבץ בוכניק והוא מהווה שער כניסה לעולם הגישור ומרחיב את "ארגז הכלים" להתמודדות עם קונפליקטים ביישובים ובקהילות. המשתתפים רכשו כלים מעשיים לניהול יעיל של משא ומתן ולשיפור התקשורת הבינאישית. לבוגרות והבוגרים הוענקה תעודת סיום קורס גישור בסיסי, המוכרת על ידי משרד המשפטים.
1 צפייה בגלריה
ראש המועצה אייל בצר בטקס חלוקת תעודות סיום קורס
ראש המועצה אייל בצר בטקס חלוקת תעודות סיום קורס
ראש המועצה אייל בצר בטקס חלוקת תעודות סיום קורס
(צילום: דוברת המועצה האזורית עמק יזרעאל)
הקורס מתקיים במועצה, מזה כעשור, ובמחזורים קודמים השתתפו גם מנהלי אגפים, מחלקות ובעלי תפקידים במועצה וביישובים, במטרה להרחיב את השימוש בכלי הגישור, בעבודתם השוטפת.
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, ברך את המשתתפות והמשתתפים וציין את החשיבות הרבה שהמועצה מייחסת לפיתוח הגישור והטמעתו ככלי מעשי בחיי היומיום, כמו גם בתחום הניהול והשירות.
ענת ירון מנהלת המרכז לגישור ודיאלוג קהילתי במועצה, הוסיפה: "פגשנו חבורה של אנשים נהדרים, שרכשו את שפת הגישור והצטרפו למערך שגריריה ברחבי העמק. אני מודה להנהלת המועצה על התמיכה בקיום קורסי גישור לבעלי תפקידים ולתושבי המועצה, ומזמינה תושבים ובעלי תפקידים ביישובים לפנות אלינו בכל שאלה, ייעוץ או הכוונה בנושא גישור ויישוב סכסוכים. כמו כן, ניתן להזמין סדנה להיכרות עם כלים גישוריים ליישוב סכסוכים, בניית הסכמות בסוגיות מאתגרות ועוד".