בשקט בשקט מזה מספר חודשים מוצאים הצרכנים והצרכניות, הבשלנים והבשלניות בעפולה ובאזור, אלטרנטיבה חדשה לרכישת מוצרי העוף הטרי ובשר הבקר, לארוחות הצהריים הערב לשבתות ולחגים.
3 צפייה בגלריה
טוב מרקט
טוב מרקט
טוב מרקט בעפולה
(צילום: יח"צ)

לקוחות שהגיעו לסניף גילו הסופר מציע עופות וחלקי עוף טריים היישר מהמפעל באזור התעשייה של העיר הסמוכה בית שאן ובשר בקר איכותי מקומי וטרי מבית קצביית 'שירת הבשר' המיתולוגית בעמק הירדן, הכל כמובן כשר בהשגחת הרבנות.

3 צפייה בגלריה
טוב מרקט
טוב מרקט
השקיעו בנראות של המקום
(צילום: יח"צ)

העופות המוצעים ללקוחות בטוב מרקט מגיעים היישר ממשקי עמק הירדן, משקי עמק המעיינות ורמת הגולן, הם מפוקחים ומלווים על ידי החטיבה החקלאית של עוף טוב, ומשם הם עוברים לטיפול במפעלי המזון של החברה, מהמתקדמים והמשוכללים ביותר בישראל. בהם, הם מקוצבים ונארזים בתנאים אידיאליים, סטריליות גמורה וכמעט ללא מגע יד אדם. משם בטמפרטורה מבוקרת הם נשלחים היישר אל סניפי הרשת ברחבי הארץ.
ומה עוד הלקוחות מצאו בטוב מרקט? עוף שלם ואת כל חלקי העוף הפופולאריים במטבח הישראלי (כרעיים, שוקיים, כנפיים, חזה , חלקי פנים ועוד) טריים או קפואים וגם מגוון גדול של מוצרי עוף טוב קפואים ומוכנים: שניצלים, שניצלונים, קציצות, נקניקים, נקניקיות, פסטרמות ועוד.

3 צפייה בגלריה
טוב מרקט
טוב מרקט
נארז בסטריליות גמורה
(צילום: יח"צ)
קראו גם:

על מנת לספק את החוויה המושלמת ובעיקר על מנת לספק ללקוחות החנות את כל מה שהם צריכים על מנת להכין בבית את סעודה מושלמת, בטוב מרקט תוכלו למצוא גם את כל המצרכים המשלימים, מפסטות, שימורים, רטבים, אורז, פירורי לחם תבלינים ועוד.