חגית שווקי (57) מתגוררת ביקנעם עילית, בעבר עבדה בתעשייה הצבאית בניהול משאבי אנוש. תוך כדי עבודה אינטנסיבית וגידול ילדים החליטה לעשות הסבה מקצועית ולהגשים את עצמה במקצוע שהרגישה כי הוא מיועד לה – עריכת דין.
2 צפייה בגלריה
עו"ד חגית שווקי
עו"ד חגית שווקי
עו"ד חגית שווקי
(צילום: עדי דינר)
חגית למדה בשערי משפט, ובשמונה השנים האחרונות היא בעלת משרד עצמאי לעניינים אזרחיים, חדלות פרעון, דיני עבודה ומשפחה, ולצד הופעות בבית המשפט ושעות עבודה רבות היא גם יודעת כיצד לאזן בין הקריירה ובין העובדה שהיא בת זוג ואמא. "זה לא פשוט, אבל אני משתדלת לתת את כל כולי כשאני בעבודה וכשאני בבית אמנם אני זמינה ללקוחות שלי גם אחרי שעות העבודה, אבל אני משתדלת שזה לא יפגע בחיים האישיים שלי".
עו"ד שווקי מרגישה תחושת שליחות, היא מעידה על עצמה שהדבר האהוב עליה בעבודה הוא עזרה וסיוע לאנשים שנמצאים במצבים מורכבים במיוחד בחייהם, בין אם ביחסי עבודה, בתחום המשפחה, ובמצבים שמחייבים ליווי מקצועי, כמו למשל עזרה ללקוחות הנמצאים בחובות גדולים ולחילופין-ברכישת דירה. "שירות ומקצועיות זה שם המשחק, זה הדרייב שלי בעצם. אני מקפידה על יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח מפתיחת ההליך המשפטי ועד לסיומו תוך תשומת לב מלאה ללקוח ומענה מהיר ומקצועי", אומרת עו"ד חגית שווקי.
2 צפייה בגלריה
עו"ד חגית שווקי
עו"ד חגית שווקי
עו"ד חגית שווקי
(צילום: עדי דינר)
עו"ד שווקי לא מתפשרת על שירות מעולה, על ליווי של מאה אחוז ללקוחות שלה ועל שמירה קפדנית על דיסקרטיות ועל האינטרסים שלהם. עו"ד שווקי יודעת דבר אחד או שניים על הצבת מטרות, כשהיו לה ילדים קטנים וממש לאחר לידת תאומות, היא המשיכה את לימודי המשפט, "לא צריך להרים ידיים. צריך להאמין בחלומות ולהגשים אותם בכל הכוח, אני הצבתי לי מטרה ודבקתי בה והיום יש לי סיפוק גדול מאוד ממה שאני עושה". ניסיון החיים נתן לה כלים והבנה בתחום המשפחה, כלים שמסייעים לה כיום בעבודתה במצבים רגישים. "זה נתן לי הרבה כלים להתמודדות עם הרבה מצבים שאני נתקלת בהם אצל הלקוחות שלי", היא אומרת.
סיפור אחד שליוותה היה מורכב במיוחד הן רגשית והן משפטית. "באה אלי אישה בגיל 62, אחרי 40 שנות נישואין עם גבר שהתעלל בה נפשית ומילולית, יום אחד היא החליטה שזהו, היא הרימה את הראש שלה ואמרה שהיא רוצה להתגרש. הלקוחה קיבלה בעבר כספי ירושה וכמובן שהגבר המשיך להתעלל בה וטען שמגיע לו מחצית מהסכומים, מדובר על מאות אלפי שקלים, ליוויתי אותה בהליך המשפטי שלא היה קל, בסופו של ההליך המשפטי הלקוחה קיבלה את כל הזכויות שלה לרבות כספי הירושה שנשארו שלה,היא רכשה לעצמה דירה והתחילה חיים חדשים", מספרת עו"ד שווקי. "מהמקום הנמוך שבו הייתה היא יצאה לחיים חדשים . לעולם לא מאוחר, להגשים מטרות, לעצור אלימות ולשאוף לחיים טובים יותר, כל משבר יכול לגרום לצמיחה ואת צריכה לעמוד על הזכויות שלך ולא לוותר על מה שמגיע לך".
טלפון: 04-6762624