הסכם שנחתם לאחרונה בין כללית מושלם לבין השלוחה של HMC בבית החולים האנגלי בנצרת יאפשר ללקוחות כללית מושלם וכללית פלטינום לבצע ניתוחים פרטיים בתחומי ההתמתחות: כירורגיה כללית, אורתופדיה, כירורגיה של היד, קרדיולוגיה, אורולוגיה, כירורגית ילדים, יילוד וגניקולוגיה.
לקוחות כללית מושלם פלטינום ייהנו מהשתתפות עצמית נמוכה מאוד של עד 2,000 שקלים לניתוח הכוללת בחירת מנתח.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל כללית, בירך על ההסכם "מדובר בבשורה לבעלי הביטוח המשלים של כללית באיזור הצפון. אנו פועלים כל העת על מנת להגדיל ולשפר את מגוון השירותים ואפשרויות הבחירה העומדות לרשות לקוחותינו ולשיפור יכולתם לבחור ולממש זכאויותיהם במסגרת הביטוח המשלים (שב"ן). נמשיך להרחיב ולפתח את השירותים בצפון, תוך שיפור הזמינות והנגישות לשירותים רפואיים והרחבת מעגל ספקי השירות שלנו בתחומים אלה ונוספים".
דפנה כרמלי, ראש מערך ביטוחי הבריאות וכללית מושלם הוסיפה "כללית מושלם מאפשרת מגוון שירותים רפואיים מתקדמים למבוטחיה. הסכם עם השלוחה של HMC בבית החולים האנגלי בנצרת מנגיש ללקוחותינו שירות זמין מקצועי קרוב לביתם".
"כללית ממשיכה להיות המובילה בארץ, שואפת לחלוציות, הצטיינות והתחדשות מתמדת. אני מאמין כי עלינו לתת את השירות הרפואי הטוב ביותר למטופלים שלנו. אנחנו פועלים כל העת להרחיב את השירותים הרפואיים ולשפר את הזמינות עבור ציבור מטופלינו, תוך שאיפה למצוינות ואיכות רפואית" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל כללית מחוז צפון.