הפועל עפולה ממשיכה לאבד גובה בליגה הלאומית והיום (שישי) הפסידה במגרשה הביתי למכבי בני ריינה בתוצאה 0:2 והידרדרה לעומק התחתית.
2 צפייה בגלריה
שחר ויזינגר
שחר ויזינגר
שחר ויזינגר
(צילום: גיל נחושתן)
לאור פתיחת העונה הלא טובה קיבל האיש החזק בקבוצה שלומי אלבז אור ירוק להחליף את המאמן שחר ויזינגר. הוא שוחח וגם נפגש עם מספר מאמנים, אך החליט להמשיך ולתת הזדמנות לויזינגר אותו הוא מעריך מאוד.
היום לאחר ההפסד לבני ריינה, בו הקבוצה גם הציגה יכולת לא טובה, הוחלט סופית כי בשבוע הבא ימונה לקבוצה מאמן חדש ואילו ויזינגר יחזור לעמדת עוזר המאמן, התפקיד שאליו הגיעה מלכתחילה.
2 צפייה בגלריה
עפולה נגד ריינה
עפולה נגד ריינה
עפולה נגד ריינה
(צילום: גיל נחושתן)
בשבועיים האחרונים התנהלו בשקט שיחות עם ארבעה מאמנים. שלושה מהם סירבו להגיע לאמן את הקבוצה, כל אחד משיקוליו - דני בונדר, בני בן זקן ואלון זיו. שלושת האחרונים מאמנים קבוצות נוער.
המאמן הרביעי, שככל הידוע גם נפגשו איתו, הוא יגאל אנטבי, שאימן בעבר את הקבוצה. אנטבי הביע רצון לחזור לבירת העמק ואיתו כבר יש סיכום כספי. למעשה אנטבי מחכה לטלפון מגורם במועדון שפשוט יקרא לו להגיע ולהתחיל לאמן את הקבוצה.
בשבוע האחרון וב-24 שעות האחרונות נוספו עוד שני מאמנים לרשימת המועמדים. אלדד שביט שאיתו כבר נפגשו אך ישנם פערים גדולים בשכר והשני הוא אלירן חודידה שאיתו יפגשו בתחילת השבוע.
כאמור עפולה לא הייתה טובה היום נגד ריינה ואחרי שמונה משחקים יש לה רק שש נקודות. יש לציין כי היא ניצחה רק פעם אחת העונה.