הפועל נוף הגליל הפסידה היום (שישי) אחר הצהריים בעילוט להפועל רמת השרון בתוצאה 1:3. למרות ההפסד הקבוצה עדיין יכולה להשיג את הפלייאוף העליון, אך היא כבר לא ממש תלויה בעצמה.
1 צפייה בגלריה
צילום: אתר 'מיינט העמק'
צילום: אתר 'מיינט העמק'
צילום: אתר 'מיינט העמק'
המחצית הראשונה היתה שקולה ונראה כי שתי הקבוצות התכוננו היטב אחת לשנייה. רמת השרון נתנה לנוף הגליל ליזום ובמשחק מעבר ומתפרצות ניסתה לכבוש. זה עבד לה אחרי 8 דקות משער של החלוץ המצוין שמעון אבוחצירא (עונג של חלוץ). בעקבות שער החובה נוף הגליל העלתה קצב, לחצה והצליח לסחוט פנדל שאותו תרגם גיא דיין לשער שיוויון.
במחצית השנייה הייתה קבוצת אחת על המגרש - רמת השרון. הוכנבוים הורה לשחקניו ללחוץ גבוה ולזה לנוף הגליל לא היתה תשובה. נראה שהמאמן של רמת השרון הכין תכנית משחק סדורה לפיה ידע איך לנצל את החולשות של נוף הגליל. בדקה ה-69 כבשה רמת השרון את השער השני שלה מפנדל מצוין של אליאור משעלי. בדקה ה-83 כבש יוגב לרמן את השלישי של רמת השרון בחילוף בינגו של הוכנבוים. בשנייה הראשונה שלו במשחק כבש לרמן את השער שחתם את התוצאה.
בלט בשורות נוף הגליל: הקשר גיא דיין. מעבר לפנדל המשולם שבעט, עבד בלי הפסקה, ניסה לייצר מצבי הבקעה, אבל עם חלוץ בודד אחד זה קצת בעייתי.
ראוי לציון: הקשר האחורי פדרו פטארצי, שעבד בלי הפסקה בחלק ההגנתי, ניצח כל עימות עם שחקן של רמת השרון.
הערה מקצועית 1: המאמן איתי מרדכי טעה כשפתח עם חלוץ אחד. תומר סויסה היה חייב לפתוח בהרכב. סויסה מציג יכולת טובה באימונים וגם יש לו ניסיון. להכניס אותו כשהמשחק אבוד זה לא נותן כלום.
הערה מקצועית 2: הקבוצה שיחקה במערך של 1-3-2-4. מערך שהקבוצה לא תרגלה באימונים השבוע וגם לא בתקופה האחרונה. איך אפשר לדעת עם המערך הזה טוב בלי לתרגל אותו? זה לא נראה נכון ששחקנים מגיעים למגרש ומגלים שמשחקים בשיטה כזו או בשיטה אחרת. תיאום ואיזון הם מרכיבים משמעותיים בגיבוש הרכב מצליח.
התובנה: ההפסד קשה ומקטין את הסיכויים להשיג את הפלייאוף העליון ובכל זאת אין סיבה להיכנס ללחץ. יש צוות מקצועי טוב וסגל מצוין. צריך לחזור לבסיס - לייצר אווירה טובה, לא להאשים אף אחד, לשחק עם מי שטוב באימונים (כמו תומר סויסה) ולתרגל הרכבים.