הפועל עפולה חוזרת לחיים. הערב (שלישי) השיגה הקבוצה ניצחון שני ברציפות, בחוץ על הפועל עכו בתוצאה 0:1 (דודו ביטון) ולראשונה מזה מספר חודשים היא לא במקום האחרון בלאומית.
2 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
שלומי דורה
החבורה של המאמן שלומי דורה לא הציגה משחק איכותי, אבל ידעה להשיג את שער היתרון אחרי פתיחת משחק טובה ולשמור עליו במשך 82 דקות רצופות. זה לא היה משחק בו ההתקפה בלטה, אלא יותר משחק ההגנה הקבוצתי ובעיקר שחקני ההגנה, שלא עשו טעויות, היו מרוכזים, ממושמעים ומנעו מעכו לכבוש.
המאמן דורה הכין היטב את קבוצתו ליריבה, שבמגרשה הביתי קשה לנצח אותה. בנוסף יש לציין כי דורה במאמץ גדול של החודש אחרון הצליח לגבש את השחקנים ובעיקר לשנות להם את הסוויץ' בראש, שאפשר להישאר בליגה. דורה הוא שועל קרבות ידוע ולא אחד שמרים ידיים בקלות. גם ברגעים הקשים ביותר, כשהפער גדל משמעותית וכולם החלו להתייאש, הוא ידע לנטרל את רעשי הרקע, להתרכז בעבודה ולתת לשחקניו את כל הכלים, המנטליים והמקצועיים, להצליח.
מצטיין המשחק: השוער גולן אלקסלסי, שממשיך להציג יכולת מצוינת ושומר על רשת נקייה. מנע מעכו לכבוש לפחות שלושה שערים ממצבי הבקעה טובים.
ראויים לציון: הבלם ארז איסקוב, שמאז בואו הפיח בהגנה רוח לחימה והרואיות; המגן השמאלי אופק נדיר שסגר לחלוטין את האגף שלו; החלוץ דודו ביטון שכבש את שער הניצחון והשקיע המון.
2 צפייה בגלריה
גולן אלקסלסי (צילומים: שרון צור)
גולן אלקסלסי (צילומים: שרון צור)
גולן אלקסלסי (צילומים: שרון צור)
השורה התחתונה: ניצחון שני ברציפות והכי חשוב הפער מהמבחנים ומהמקום ממנו נשארים בליגה הצטמצם לשש נקודות. הישארות בליגה היא בהחלט מעשית. יש לציין כי עפולה קיבלה היום "עזרה" מהפועל נוף הגליל שסיימה בתוצאת תיקו את משחקה הביתי נגד בני לוד ומהפועל רמת גן שסיימה בתוצאת תיקו 0:0 את משחקה נגד מכבי אחי נצרת.