הפועל עפולה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה בליגה הלאומית. עפולה המשיכה היום אחר הצהריים את היכולת הטובה שלה מהמחזור הקודם נגד מכבי פתח תקווה (1:1) והשיגה ניצחון ביתי על כפר קאסם בתוצאה 0:1. זה היה ניצחונה השני בסך הכל של עפולה העונה.
3 צפייה בגלריה
צילום: אתר 'מיינט העמק'
צילום: אתר 'מיינט העמק'
צילום: אתר 'מיינט העמק'
בעקבות הניצחון הפער מהמקום שמוביל למבחנים הצטמצם לשמונה נקודות. יצוין כי עפולה עדיין במקום האחרון בטבלה. יש לה 15 נקודות מ-24 משחקים. ובכל זאת, הניצחון עורר זיק של תקווה, שאולי הקבוצה בסופו של דבר תשרוד בליגה. אבל כדי שזה יקרה עפולה חייבת לייצר רצף של ניצחונות.
את שער הניצחון של עפולה כבש החלוץ הזר זרקו קוארץ', שמציג יכולת שהיא מעל הליגה. בקבוצה אמרו בסיום המשחק כי השילוב שלו ושל ערן לוי בהתקפה עושה את העבודה.
מצטיין המשחק: השוער גולן אלקסלסי. היה שם בכל פעם שהקבוצה היתה צריכה אותו. מנע פעמיים מכפר קאסם לכבוש ממצבי הבקעה מצוינים. אלקסלסי היה בספק למשחק לאחר שביום רביעי בלילה חש ברע ולא נכח באימון המסכם אתמול (חמישי). היום הוא הגיע למשחק וכאמור הציג יכולת מצוינת.
3 צפייה בגלריה
שלומי דורה (צילום: שרון צור)
שלומי דורה (צילום: שרון צור)
שלומי דורה (צילום: שרון צור)
ראויים לציון: החלוץ זרקו קוארץ. כבש שער וגם נלחם בהגנה; הקשר ערן לוי שבכל פעם שהוא עם הכדור קורה משהו טוב; הבלם ארז איסקוב. לוחם ללא פשרות. שחקן עם אופי טוב ולב ענק; הקשר יובל טיטלמן עשה את כל המוטל עליו בהגנה. השקיע ונלחם. לא איבד הרבה כדורים.
התובנה החשובה: על פניו נראה שהמאמן שלומי דורה מצא את המערך המתאים ביותר לסגל שיש לו - הרכב עם שלושה בלמים. עפולה לא ספגה, גם לא בדקות הקריטיות וזה פרמטר שהיא חייבת לקחת איתה הלאה.
עפולה כדי להישאר בליגה חייבת לייצר רצף של ניצחונות. בשלישי היא תצא למשחק חוץ נגד הפועל עכו - משחק שאותו היא חייבת לנצח ובשישי הבא היא תארח את הפועל נוף הגליל. אין ספק שהשבוע הבא יכול להכריע את הכיוון של עפולה מעכשיו ועד סוף העונה.
3 צפייה בגלריה
גולן אלקסלסי
גולן אלקסלסי
גולן אלקסלסי
המאמן שלומי דורה לא עמד היום על הקווים בגלל עונש הרחקה. הוא ניהל את המשחק מהקומה השלישית של הבניין המרכזי. ראוי לציין כי יש איזו תחושה שסוף סוף הרכש שדורה הביא מצליח להתחבר ולקבוצה יש כיוון ואופק חיוביים.
תומר רחמים, האיש החזק היום בקבוצה, סרב להתייחס לניצחון ובכלל למצבה של הקבוצה בתחתית.