"ציפיתי שאחרי הפציעה יעבירו אותי בבקרה ואחזור לשחק עם הקבוצה, אבל זה לא קרה". אמר המגן השמאלי המקומי של הפועל עפולה סהר בן מנשה, לאחר שעבר אתמול (רביעי) להפועל מגדל העמק, "לא הבטיחו לי כלום, אבל כן היו דיבורים על חוזה. אני מאמין שבגלל הנסיבות ומצב הקבוצה בליגה, זו גם אחת הסיבות שלא עברתי בבקרה".
1 צפייה בגלריה
סהר בן מנשה (צילום: שרון צור)
סהר בן מנשה (צילום: שרון צור)
סהר בן מנשה (צילום: שרון צור)
מאמין שיכולת לעזור לקבוצה במאבקי ההישרדות?
"הייתי פה שנתיים במהלכם הייתי שחקן הרכב, אז אני כן חושב שיכולתי לתרום. אבל גם המאמן שלומי דורה שלא הכיר אותי לפני כן, היה איתי דוגרי ואמר לי שכרגע הקבוצה במאבקי תחתית והוא לא יכול להתחיל לעשות ניסיונות ולתת לי הזדמנות אמיתית. הוא המליץ לי לחפש קבוצה אחרת בשביל לצבור דקות משחק".
בן מנשה כאמור הוא שחקן בית של המועדון שמאוד מחובר למקום. לפני כשנתיים וחצי כבר יצא בהשאלה לאסי גלבוע על מנת לצבור ניסיון ואכן חזר בשל יותר ומהר מאוד תפס מקום של קבע אצל המאמנים דאז אופיר חיים ויגאל אנטבי.
את העונה כאמור התחיל עם פציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה דבר שמנע ממנו לעשות הכנה ראויה עם הקבוצה ולהוכיח כי הוא מספיק ראוי לחרוש את אגף שמאל של דורה. "מאוד קשה לי לעזוב את עפולה אבל לפני שנתיים כבר יצאתי לחצי עונה באסי גלבוע בשביל לקבל דקות וזה עשה לי רק טוב", אמר, "אני מקווה שזה יהיה המצב גם כעת ושמדובר בירידה לצורך עלייה. אני מאמין ומקווה שאחזור לפה כי עפולה זה הבית שלי".
בתור אחד שהתאמן עם הקבוצה ומכיר את המערכת מקרוב מאמין שלעפולה יש עוד סיכוי להישאר בליגה?
"בעונה הזו הכל הולך הפוך, אבל אני חושב שכן. זו ליגה משוגעת ואי אפשר לדעת מה יהיה. הם צריכים ניצחון-שניים שיחזיר את הביטחון והכל יכול להיות. אני מאחל להם מכל הלב שיישארו".
בן מנשה ערך אימון אחד עד כה עם חבריו החדשים במגדל העמק. על ההשתלבות בקבוצה אמר המגן: "אני מרגיש פה טוב. קיבלו אותי יפה באימון ואני גם מכיר שם כמה שחקנים. באופן אישי אני קודם כל מקווה לחזור לכושר מלא ולהיות בריא. אני יודע שאני בא להילחם על המקום שלי כי בכל זאת לא שיחקתי עונה שלמה ואני מקווה לעזור לקבוצה במטרות שלה העונה".