הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת ייפגשו הערב בעילוט לדו קרב ישיר על ההישארות בליגה הלאומית עונה נוספת. תוצאת המשחק היום לא תכריע מי תישאר בליגה ומי תרד, אבל בעת הזו של העונה יש למשחק הזה משמעות, אפילו די גורלית.
ניצחון של אחי נצרת ירחיק אותה מהקו אדום בפער של שש נקודות. ניצחון של עפולה יעלה אותה למקום ה-14 בטבלה, שמוביל למבחנים, ויצמצם את הפער מאחי נצרת שנמצאת במקום ה-13, לשתי נקודות בלבד. עפולה מגיעה למשחק במטרה לנצח ולהפיח רוח אופטימית ותקווה לאוהדים במסע ההישארות של הקבוצה בליגה.
במשחק הערב לא יוכל לשחק הקשר הבכיר ערן לוי, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, שכן רק מחר נפתח חלון העברות שימשך כחודש. לוי יוכל להשתלב במעגל המשחקים החל מהמשחק הביתי הקרוב נגד הפועל רמת השרון וזאת רק אם יעבור ברשות לבקרת תקציבים עד יום חמישי אחר הצהריים.
המאמן שלומי דורה לא תירגל בשני האימונים האחרונים את ההרכב הפותח, ובכל זאת נראה כי ימשיך לתת קרדיט להרכב שפתח נגד בני לוד. אם אכן כך יקרה הקשר/חלוץ יובל שאוט שוב לא יפתח בהרכב הקבוצה.
ההרכב המסתמן: דלה אינוגבה, אופק נדיר, אימרי זייד, גיזי דורבור, יובל יוסיפוביץ, נתנאל גולדמן, אפיק כהן, בני נתן, ג'ייק רוזינסקי, דודו ביטון ואליאור סיידר.
2 צפייה בגלריה
המאמן שלומי דורה (צילום: שרון צור)
המאמן שלומי דורה (צילום: שרון צור)
המאמן שלומי דורה (צילום: שרון צור)
בקבוצה קיים לחץ גדול, שכן הם מבינים כי מדובר במשחק שאסור להפסיד בו וכי חייבים לנצח אותו. התיקו במחזור הקודם נגד בני לוד 2:2 רק העצים את הלחץ לקראת המשחק הערב.
ראש העיר אבי אלקבץ צפוי להגיע למשחק ולעודד את הקבוצה.