הפועל עפולה עדיין ללא ניצחון העונה, גם אחרי המחזור ה-13 בלאומית. חניכיו של המאמן שלומי דורה הפסידו הערב במשחק חוץ בדוחא בתוצאה 2:3. לעפולה כבשו יובל שאוט ונתנאל גולדמן. ראש העיר אבי אלקבץ הגיע לדוחא ויצא מהמגרש מאוכזב מאוד.
עפולה לא נפלה מיריבתה ובמחצית השנייה היתה טובה מסכנין, אבל לא הצליחה לתרגם את היכולת הטובה לניצחון. המאמן שלומי דורה הביא למפנה דרמטי בגישה, במחויבות ובשיפור הכללי המקצועי, אבל זה עדיין לא בא לידי ביטוי בניצחונות. בעיקר בגלל שבעפולה אין מספיק איכות ושחקנים שיעשו את ההבדל. עפולה היא האחרונה בטבלה עם 4 נקודות.
1 צפייה בגלריה
שלומי דורה (צילום: שרון צור)
שלומי דורה (צילום: שרון צור)
שלומי דורה (צילום: שרון צור)
"אנחנו נאיבים", אמר גורם בקבוצה, "אנחנו מה שנקרא מתים יפה. המצב לא טוב. אנחנו מכוונים להישאר בליגה דרך המבחנים. אף אחד לא מתכוון להרים ידיים".
מאמן הקבוצה שלומי דורה, שכבר גיבש את רשימת המשוחררים, יאיץ בימים הקרובים את ההכנות למהפכת הסגל בינואר. ככל הנראה כבר בימים הקרובים שחקנים יקבלו הודעת שחרור. יש לציין כי הקשר אפיק כהן היה ברשימת המשוחררים, אך לדרישת הוועדה המייעצת לניהול הקבוצה שמו יצא מהרשימה והוא יישאר בקבוצה.
גורמים בקבוצה טוענים כי יש מקום לשחרר את המגן השמאלי חן דילמוני ולבנות על המגן השמאלי המקומי סהר בן מנשה, שחזר מפציעה וכשיר כבר לשחק. דילמוני הוחלף במשחק לאחר שדורה לא היה מרוצה מהיכולת שהציג.
קשר/חלוץ הקבוצה יובל שאוט נפצע בכתף. קיים חשש כי פרק אותה ופונה להמשך טיפול בבית חולים. אגב לשאוט היתה במהלך המשחק, בתוצאה 0:2 לסכנין, החמצה אדירה, כשממטר בעט החוצה. "ההחמצה של יובל מספרת את מה שקורה לקבוצה העונה", אמרו בקבוצה.