הפועל עפולה סיימה את ההכנות למשחק החוץ נגד בני סכנין במסגרת המחזור ה-13. לאור התוצאות במשחקים שהתקיימו ביום שישי האחרון עפולה חייבת לנצח כדי לשפר את מצבה בתחתית. כידוע, עפולה היא הקבוצה היחידה העונה שעדיין לא ניצחה.
מאמן הקבוצה שלומי דורה עבד קשה במהלך הפגרה כדי להטמיע בשחקנים את דרישותיו המקצועיות. זו היתה גם תקופה בה למד להכיר היטב את כל השחקנים. וזאת לקראת ההחלטה שיצטרך לקבל בקרוב לגבי המהפכה בסגל.
2 צפייה בגלריה
המאמן שלומי דורה (צילום: שרון צור)
המאמן שלומי דורה (צילום: שרון צור)
המאמן שלומי דורה (צילום: שרון צור)
לקראת סכנין תרגל דורה מערך התקפי. על פי המסתמן באימונים האחרונים ההרכב של הקבוצה מחר הוא: דלה אינוגבה, אימרי זייד, גיזי דורבור, ערן אזרד, חן דילמוני, נתנאל גולדמן, נתן בנימין, יובל שאוט, גל קעטבי, דודו ביטון ואליאור סיירד.
המערך שדורה בחר, כך על פי האימונים, לשחק נגד סכנין הוא 3-3-4. יש לציין כי סכנין לא נמצאת בתקופה טובה ולעפולה בהחלט יש סיכוי טוב להשיג ניצחון ראשון העונה.
כאמור עפולה, שלה רק ארבע נקודות, חייבת לנצח מחר בעיקר בגלל ניצחונה המפתיע של הפועל אשקלון על הפועל נוף הגליל שהעלה את מאזנה ל-10 נקודות. עפולה חייבת לשמור על פער סביר בינה לבין המקום ה-13 בטבלה.
2 צפייה בגלריה
אפיק כהן (צילום: שרון צור)
אפיק כהן (צילום: שרון צור)
אפיק כהן (צילום: שרון צור)
כפי שפורסם באתר 'מיינט העמק' המאמן דורה גיבש תכנית הצלה לקבוצה שכוללת שחרור גדול של שחקנים, כמעט שליש מהסגל. דורה עדיין לא גיבש סופית את הרשימה, אבל כבר שם אחד דלף ממנה והוא הקשר המקומי אפיק כהן. האחרון הוא דווקא אחד השחקנים המוכשרים של הקבוצה, שחקן שבהחלט יכול להשתלב ולתרום מקצועית גם בעונה קשה כזו. כהן, בנוסף לאיכויותיו המקצועיות, משחק עם המון לב, נשמה ומחויבות. לכן, הוועדה המייעצת לניהול הקבוצה צריכה לנסות למנוע את שחרורו.