יש תקופות בחיים של קבוצה בה היא צריכה את הכתף התומכת של אוהדיה. הפועל עפולה, שנמצאת במקום האחרון בליגה הלאומית, הגיעה לרגע הזה. היום היא זקוקה לאותה כתף מהאוהדים שלה. ויש לה אוהדים.
עפולה נמצאת בעיצומו של מסע הישרדות. קרב לא פשוט על החיים שלה בליגה. יש לה היום מאמן שיש בו הכל כדי להוציא את הקבוצה מהמקום האחרון. יש גם שחקנים שיכולים להרים את היכולת שלהם, אבל את משימת ההישרדות הזו הם לא יכולים לעשות לבד. הקבוצה לא יכולה לצלוח את הקרב הזה עם 100 צופים וגם לא עם 200 צופים במשחקי הבית.
1 צפייה בגלריה
אוהדי עפולה בעילוט במשחק נגד נוף הגליל (צילום: שרון צור)
אוהדי עפולה בעילוט במשחק נגד נוף הגליל (צילום: שרון צור)
אוהדי עפולה בעילוט במשחק נגד נוף הגליל (צילום: שרון צור)
יש לעפולה גרעין אוהדים קבוע שמגיע לכל משחקי הבית, אבל הוא קטן וגם לרוב שקט. שאר האוהדים, המסה הגדולה, לא מגיעים מכל מיני סיבות. זה לא יכול להימשך. לא בעת הזו. הגיע הזמן שהאדישים יפסיקו להיות אדישים, שאלה שאוהבים את הכורסה בבית יפרדו ממנה לשעתיים ועוד ועוד. מי שאוהב כדורגל, מי שאוהב את העיר שלו ומי שאוהב את הקבוצה צריך לבוא ולתמוך במאמן ובשחקנים.
עפולה היא עיר פוליטית, מה לעשות. חצויה בין מחנות, אבל הקבוצה צריכה להיות בקונצנזוס. היא שייכת לעיר ולאוהדים. לא למחנה פוליטי כזה או אחר ולא לקבוצת אנשים כזו או אחרת. אומרים תמיד שכשיש קושי כולם מתאחדים, אז הגיע הזמן שאוהדי עפולה יתאחדו.
המצב דורש צו 8 לאוהדים. ולא רק לאוהדים, אלא גם למי שמזוהה עם הקבוצה. שחקני עבר, שחקני מחלקת הנוער וההורים שלהם ואנשי ציבור. שלב הדיבורים הסתיים, הגיע שלב המעשה - נוכחות ביציע. היום בשעה 15:00 יש משחק בית נגד קבוצת הצמרת ראשל"צ. תבואו.