קשר הפועל עפולה לשעבר, אדריאן רוצ'ט, הגיע ביום שני לעילוט וצפה במשחקה של קבוצתו לשעבר נגד הפועל נוף הגליל. זו לא הפעם הראשונה שרוצ'ט מגיע למשחקים של עפולה, למעשה הוא מקפיד להגיע לכל משחקיה באזור.
"הפועל עפולה זה מקום שאני מאוד אוהב. אפשר להגיד שחזרתי לחיים בעפולה מבחינה מקצועית. הייתי יותר משחקן ומישהו מאוד משמעותי במערכת", הסביר רוצ'ט, "בלי קשר, גם הבן שלי אוהב לבוא למשחקים והוא מכיר חלק מהשחקנים. סך הכל נשארנו חברים טובים ואם יש הזדמנות אני מגיע. נשארתי אוהד. רק חסר לי התופים".
1 צפייה בגלריה
אדריאן רוצ'ט
אדריאן רוצ'ט
אדריאן רוצ'ט
כזכור רוצ'ט הגיע לעפולה בתחילת העונה שעברה ורשם עונה נהדרת עם עפולה שאף הייתה קרובה להסתיים בעלייה לליגת העל. הקשר המצוין, שעושה בימים אלה חיל בהפועל בכפר-סבא, היה המנהיג הבלתי מעורר של עפולה וגם בתחילת העונה הזו סומן כמי שמיועד לסחוב אותה על כתפיו ואף ייעדו לו תפקיד מקצועי לאחר הפרישה. אך תוכניות לחוד ומציאות לחוד. לאחר קיץ רווי אי שקט בקבוצה, רוצ'ט ביקש להשתחרר ובקשתו התקבלה.
"כואב לי לראות מה שקורה בעפולה. אומנם אני כבר לא שם, אבל אני עדיין בקשר עם השחקנים ויש לי הרבה חברים שם. כל הבוקר שאחרי המשחק נגד נוף הגליל דיברתי איתם, המצב לא טוב בכלל", אמר רוצ'ט ומשתף מה התחושות שהשחקנים מעבירים לו: "ההגעה של שלומי דורה ייצרה התלהבות, אבל בינם לבין עצמם הם פחות אופטימיים לנוכח המצב. המזל של עפולה שיש גם את בני לוד ואשקלון בתחתית, אבל בלי קשר אליהם הם יצטרכו להתחיל להבקיע ולנצח".
בתור צופה שרואה מהצד את היכולת של הקבוצה אתה חושב שיש להם סיכוי לשרוד את העונה הזו?
"אני חושב שכן. עכשיו עם השינויים שעשו באמת יש קבוצה טובה וחומר טוב. במשחק נגד נוף הגליל לדעתי עפולה היו יותר טובים, הם פשוט לא היו חדים והיה חסר הפס הנכון או את הרגל המסיימת. למרות שלנוף הגליל יש סגל יותר מחובר שרץ מתחילת העונה היא לא שיחקה טוב ולא זכור לי שהיו להם יותר מידי מצבים למעט הגול והבעיטה החופשית של גיא דיין. אבל בסופו של דבר זה לא מעניין אף אחד כי נוף הגליל ניצחה ועפולה רשמה עוד הפסד".
רוצ'ט כזכור שיתף פעולה בעבר עם מאמנה החדש של עפולה, שלומי דורה בהפועל עכו. הקשר חושב שהמהלך הזה להביא את דורה היה מתבקש והיה צריך לצאת לפועל עוד לפני כן. "אני מאוד אוהב את שלומי דורה. אני גם בקשר איתו והוא דיבר איתי לפני שהוא חתם בעפולה. גם לפני שהחתימו את עידן בר און, עפולה פנתה לשלומי והוא התייעץ איתי על זה. אני חושב שזה מה שהיה צריך לעשות בעפולה העונה, שיבוא מישהו שהוא מבין כדורגל ויודע איך לנהל חדר הלבשה שזה לא פחות חשוב", הסביר רוצ'ט והוסיף: "מישהו כמו שלומי דורה שיבוא ויהפוך שולחן או ישבור איזה לוח כשהמצב לא טוב בשביל להעיר את המועדון הזה. לא רק את השחקנים אלא גם ההנהלה וראש העיר שצריכים להבין שנעשו טעויות בתחילת העונה, שעכשיו נותנות את אותותיהם וצריך להתחיל לתקן. אני מקווה מאוד שגם עפולה וגם כפ"ס יתאוששו".