הפועל נוף הגליל מקווה להמשיך היום את המומנטום המצוין שלה שכולל שישה משחקים ללא הפסד גם ב'דרבי' נגד הפועל עפולה החבולה שמגיעה מעמקי הטבלה, כשבמאזנה אין ולו ניצחון בודד.
כמובן שהצרות שחוגגות אצל השכנה מבירת העמק לא מעניינות את חניכיו של איתי מרדכי שמצידם רוצים לבוא ולקחת שלוש נקודות במטרה להתקדם במעלה הטבלה. "כמאמן אני תמיד מנסה שהקבוצה שלי תתייחס קודם כל לעצמה ולא חשוב מי מול אנחנו משחקים", מסביר מרדכי בראיון מיוחד לקראת המשחק הערב, "גם כששיחקנו נגד לוד פיטרו את המאמן שבוע קודם וזה קורה גם ברמת השרון. זו הליגה הזאת, יש תחלופה גדולה של מאמנים ושחקנים וכל משחק הוא שונה".
2 צפייה בגלריה
המאמן איתי מרדכי עוזרו מנו הרוניאן (צילומים: שרון צור)
המאמן איתי מרדכי עוזרו מנו הרוניאן (צילומים: שרון צור)
המאמן איתי מרדכי עוזרו מנו הרוניאן (צילומים: שרון צור)
"כל משחק בליגה הזו הוא סיפור חדש", הוסיף להסביר מרדכי, "אין תוצאות ידועות מראש. ואם אנחנו נדע להגיע למשחק הזה כמו שהגענו נגד לוד וקבוצות אחרות - עם הגישה הנכונה - גם פה נתקדם. אני מודע לרגישות של המשחק מבחינת המועדונים, אבל אני מנסה להתייחס למשחק הזה בצורה מקצועית ופחות עם רגש כי מבחינת מוטיבציה ונחישות לא הייתי צריך לדבר איתם. הם באים בטירוף".
נוף הגליל כזכור לא פתחה טוב את העונה והצליחה להשיג רק נקודה אחת בחמישה משחקים. אך בחודש וחצי האחרונים נרשמה התעוררות גדולה בקבוצה שהצליחה לטפס למקום ה-9 בטבלה. "פתחנו את העונה בצורה לא אופטימאלית. בשבוע הראשון של הליגה הצטרפו אלינו 3-4 שחקנים חדשים שלא עשו איתנו הכנה בתחילת העונה", סיפר מרדכי, "חלק גדול מהשחקנים גם היו פצועים בתקופת ההכנה וגם הם לא עשו הכנה טובה ומעבר לזה גם הצטרפו הרבה שחקנים חדשים העונה ויצרנו תלכיד חדש בקבוצה. ידענו שייקח זמן לחבר את זה. עד שכולם יכנסו לכושר, עד שכולם יכירו אחד את השני ויכירו את המאמן והשיגעונות שלו. כל הזמן התקדמנו תוך כדי תנועה ואני שמח שהתוצאות התחילו להגיע. זה לא רק בשישה משחקים האחרונים כי כבר נגד ראשון לציון ראו קבוצה אחרת לגמרי. אותי זה לא הפתיע. ידעתי בדיוק איזה חומר שחקנים יש פה ושצריך רק את הסובלנות והאורח רוח כדי שזה יגיע".
2 צפייה בגלריה
גיא דיין (צילום: שרון צור)
גיא דיין (צילום: שרון צור)
גיא דיין (צילום: שרון צור)
אין ספק כי אחת הסיבות להתעוררות של נוף הגליל היא העובדה שגם השחקן הכי טוב שלה התעורר. גיא דיין פתח לא טוב את העונה הזו עקב פציעה אותה משך עוד מהעונה שעברה. סיבה נוספת ליכולת של דיין היא העובדה שהקשר הוותיק נדחק קצת הצידה בתחילת העונה ולא תופקד במקום אליו הוא רגיל.
אתה חושב שזו הייתה טעות בתחילת העונה להזיז את גיא דיין מהמשבצת שלו?
"גיא דיין תמיד שיחק באמצע. גם שהוא הוצב על הנייר בצד ימין זה היה בשביל להטעות את היריב. גיא חזר מפציעה ארוכה ולקח לו זמן להיכנס לכושר. זה שחקן שמשפיע מאוד על המשחק הקבוצתי ברגע שהוא טוב ולהפך. ברגע שהוא נכנס לכושר טוב כמו יחד עם עוד כמה שחקנים אז זה נראה אחרת והרבה יותר טוב. את גיא דיין אי אפשר לשנות. הוא לא ילד בן 17 הוא שחקן שעבר הרבה בקריירה שלו. שחקן מנוסה שיש לו הסגנון משחק שלו. אף אחד לא ניסה לשנות לו את הסגנון אלא רק לשפר אותו ולעשות אותו עוד יותר טוב".