חלוצה האגדי של הפועל עפולה בעבר ומלך השערים של הליגות הנמוכות, עמוס אעידן, טוען כי מצבה של הקבוצה דורש זעזוע בעמדת המאמן, עם כל הצער שבדבר.
1 צפייה בגלריה
עמוס אעידן (צילום: שרון צור)
עמוס אעידן (צילום: שרון צור)
עמוס אעידן (צילום: שרון צור)
"אין פה שאלה אם הוא מאמן טוב או לא טוב. חייב לעשות זעזוע כי אי אפשר להחליף את כל השחקנים", אמר החלוץ האגדי, "צריך להביא מאמן בכיר ולצידו כוחות מקומיים. עמי אזולאי בצוות המקצועי זה רעיון טוב. שחקן עבר בכיר ויש לו גם תעודה. גם יאיר סילקו יכול להיות אופציה טובה. יש יותר טוב ממאמן מקומי?. הצוות המקצועי הבא צריך להיו מאמן בכיר בשילוב מאמן מקומי"
מה לדעתך הבעיה של הקבוצה?
"עם כל הכבוד לפליקס נעים הקבוצה לא נבנתה טוב. אין יכולת התקפית. יובל שאוט אם אין לידו חלוץ טוב הוא לא יכבוש שערים. הבעיה לדעתי היא כיבוש שערים. ראיתי שישה משחקים. הקבוצה לא מגיעה למצבי הבקעה. עפולה זו לא קבוצה שסופגת. יש את גיזי דורבור שאפשר לסמוך עליו. הבעיה בהתקפה".
מה הטעות הגדולה שעשו?
"בתחילת העונה היו צריכים להביא את ירון הוכנבוים וחבל שלא הביאו אותו. אני גם אמרתי בתחילת העונה שהוא צריך להיות המאמן. הוא הכי מתאים. חבל שהוא סגר ברמת השרון".
מה אתה חושב על ההתפטרות של היו"ר עמיר נוי?
"היו"ר עמיר נוי לא היה הבעיה. אם אין אמצעים מה הוא יכול לעשות. אני בכלל חושב שיש להפיק לקחים ממה שקרה ולהקים ועדה מקצועית שבה יישבו שחקני עבר כמוני, כמו מיכה סילקו ואחרים. וכמובן שרון יונה".
בתוך כך, הנהלת הקבוצה הסכימה לבקשת המאמן עידן בר און לדחות את השימוע למחר, יום חמישי.