האם הפועל עפולה קרובה שוב להחלפת מאמן? אחרי תוצאת התיקו אתמול בבית נגד הפועל עכו 0:0 מעמדו של מאמן הקבוצה עידן בר און התערער מאוד. בר און הגיע לקבוצה לפני חמישה מחזורים והמאזן שלו הוא ארבעה הפסדים ותוצאת תיקו אחת.
1 צפייה בגלריה
המאמן עידן בר און (צילום: שרון צור)
המאמן עידן בר און (צילום: שרון צור)
המאמן עידן בר און (צילום: שרון צור)
בעקבות תוצאת התיקו נגד עכו ולאור זאת שלא חל שינוי בתוצאות היו"ר עמיר נוי צריך להחליט שוב איך יוצאים מהמשבר. יש לציין כי ראש העיר אבי אלקבץ ייתן לנוי גיבוי מלא אם יחליט לזעזע שוב את עמדת המאמן.
בשיחה עם אתר 'מיינט העמק' טען בר און שמאז המשחק אף אחד מראשי עפולה לא שוחח עימו לגבי מעמדו. "אני ממש לא מתכוון להתפטר", אמר בר און, "יש לי חוזה עד סוף העונה ואין בו שום סעיף יציאה. צירפנו שחקנים חדשים וצריך סבלנות. זה לא יכול להידבק בשבועיים. אני סבלני ומאמין בקבוצה הזו. זו קבוצה טובה ולאט לאט היא תהיה טובה יותר".
מה הבעיה של הקבוצה?
"רצינו לעצור את הסחף של ההפסדים בניצחון. עצרנו אותו בתיקו. זה היה משחק ראשון שהקבוצה לא ספגה. אחת הבעיות הגדולות היתה שכשהגעתי היה רצף של משחקים קשים. זה לא משנה מי היה עומד על הקווים. השחקנים חסרי ביטחון. הם לא מסוגלים לעשות פעולות פשוטות. רק ניצחון יוציא אותנו מהמצב הזה. מה גם שהיו תמיד חסרים שחקנים. גיזי ועזרד היו מורחקים וקרה מה שקרה לחזוט. המצב קשה. צריך להביא נקודות בכל דרך".
מה יעשה היו"ר עמיר נוי? ההחלטה תתקבל בשעות הקרובות. או יותר מאוחר בערב או במהלך מחר בבוקר. בסיטואציה שנוצרה במהלך השבת דיברו בעפולה על המאמן ירון הוכנבוים כמי שיכול להגיע במצב המקצועי הקשה ולמנוע מהקבוצה לרדת לליגה א'.