קבוצת הנוער של הפועל איכסל המודרכת על ידי המאמן יובל שטרית ממשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה. אתמול, שבת, היא ניצחה במשחק חוץ את קבוצת הנוער של הפועל כאוכב בתוצאה 0:1 משער של חלוצה המוכשר סברי חטיב (שישה שערים בשישה משחקים). איכסל ממוקמת במקום השלישי בטבלת הליגה הארצית עם 12 נקודות בדיוק כמו לקבוצה שבמקום השני.
1 צפייה בגלריה
יובל שטרית (צילום: שרון צור)
יובל שטרית (צילום: שרון צור)
יובל שטרית (צילום: שרון צור)
המחצית הראשונה של המשחק היתה שקולה, אך במחצית השניה חניכיו של שטרית השתלטו על המשחק, לקחו את היוזמה ולחצו על שער היריבה עד שבדקה ה-65 כבשו את שער הניצחון. באיכסל ציינו כמצטיינים את שני שחקני הקישור יחיא דראושה וסאדק קאסם.
"אני שמח שאחרי ההפסד במחזור האחרון ידענו להגיע מוכנים למשחק חוץ לא קל, היה חשוב לחזור משם עם ניצחון. הצגנו יכולת טובה ברוב שלבי המשחק עם כדורגל מהנה", סיכם שטרית את המשחק.
במחזור הבא מארחת איכסל את קבוצת הנוער החזקה בליגה הארצית של רובי שפירא שנמצאת עם 100 אחוזי הצלחה – שישה ניצחונות משישה משחקים. "כל משחק בליגה הזו שונה מקודמו. המשחק הבא הוא נגד רובי שפירא, קבוצה שהצליחה לנצח את כל המשחקים עד כה וממוקמת במקום הראשון. אנחנו נגיע למשחק הזה מוכנים ובמטרה ברורה לנצח ולהמשיך להיות הקבוצה המפתיעה של הליגה", אמר שטרית.
המערכת המקצועית באיכסל עובדת מצוין מאז אסלאם כנען מונה למנהל המקצועי וכמובן תחת ניהלו של אמיר אסעד. "אמיר ואסלאם נותנים לנו את התנאים הכי טובים בשביל שהקבוצה תצליח. בלעדיהם כל זה לא היה קורה", ציין שטרית.