"קטסטרופה", כך כינו חלק מאוהדי הפועל נוף הגליל את היכולת שהציגה הקבוצה אחר הצהריים בעילוט במשחק נגד הפועל פתח תקוה, שהסתיים בתוצאת תיקו 2:2.
4 צפייה בגלריה
המאמן איתי מרדכי
המאמן איתי מרדכי
המאמן איתי מרדכי
על הנקודה הזו חתומים בעיקר שני שחקנים - השוער שגיא מלול שהדף שלושה כדורים ממצבי הבקעה של 100 אחוז לזכות היריבה והקשר הבכיר גיא דיין, שבישל פנדל וגם כבש אותו וכבש את שער השיווין מבעיטה חופשית מ-18 מטר.
הפועל פתח תקוה של עמיר נוסבאום הביכו לא מעט פעמים את ההגנה של איתי מרדכי. ההחלטה לשחק עם שלושה בלמים התבררה כבר מהדקות הראשונות כטעות. המערך 2-3-5 לא תיפקד אל מול שחקני ההתקפה של פתח תקוה. בשל כך בתחילת המחצית השניה ערך מרדכי זעזוע דרמטי בהגנה - אייל מלול תופקד כמגן שמאלי, אופק פישלר כמגן ימני, פדרו וקובי מור בלמים.
4 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
4 צפייה בגלריה
ים כהן (צילום: שרון צור)
ים כהן (צילום: שרון צור)
ים כהן (צילום: שרון צור)
המנכ"ל גיל ברעם שהיה מופתע לרעה מהיכולת של הקבוצה במחצית הראשונה ירד בהפסקה לחדר ההלבשה והתיישב בלי לומר מילה. שתיקתו הרועמת העבירה מסר לצוות המקצועי ולשחקנים כי הוא לא שבע רצון ממה שקורה והוא מצפה לשינוי מיידי.
במחצית השנייה היה שיפור קל, בעיקר בגלל המעבר ל-3-3-4. במחצית זו היו דקות טובות לעידן גולן והרבה דקות טובות לקשר ים כהן שהשקיע מאמץ רב - עשה פעולות שהחזיקו את האמצע ושיבשו את ההתקפות של פתח תקוה. גם פדרו נלחם מאוד והשקיע מאמץ רב.
המנהל המקצועי רועי כהן יצא מהמשחק ברגשות מעורבים והוא לא מתכוון לעבור לסדר היום על היכולת החלשה: "מצד אחד הקבוצה בדקות מעטות עשתה דברים טובים ובדקות אחרות זה היה נראה לא טוב. אשב עם המאמן והצוות ונפיק לקחים. הקבוצה הזאת חייבת להיות יותר נמרצת, עם יותר תשוקה. זה הבסיס בליגה הלאומית על מנת לייצר רצף של נצחונות ולטפס במעלה הטבלה".