הפועל נוף הגליל מארחת היום בעילוט את הפועל פתח תקוה ובקבוצה ישנה דריכות גדולה - זאת לאור תוצאת התיקו המאכזבת במחזור הקודם נגד בית"ר תל אביב/בת ים ולאור תוצאות המשחקים אתמול.
המאמן איתי מרדכי חושש מאוד מהחלק הקדמי של היריבה מפתח תקוה שכוללת את עוז פרץ, עומר בוארון ואמאדו סוקונה. מרדכי הזהיר השבוע את שחקניו מהשלושה.
2 צפייה בגלריה
המנכ"ל גיל ברעם. לא מרוצה (צילום: שרון צור)
המנכ"ל גיל ברעם. לא מרוצה (צילום: שרון צור)
המנכ"ל גיל ברעם. לא מרוצה (צילום: שרון צור)
אתמול, חמישי, באימון המסכם לא תרגל מרדכי את ההרכב, אך נראה כי הנטייה שלו היא לפתוח את המשחק עם שלושה בלמים - אופק פישלר, פדרו פטארצי וראובן גל. כמו כן לא ערך מרדכי שיחה קבוצתית אלא שיחות נפרדות לשחקני ההגנה, שחקני הקישור ושחקני ההתקפה. מהסגל היום ייחסר הבלם ליעד אלמליח הפצוע.
הצוות המקצועי רוצה לראות היום את החלוץ תומר סויסה חוזר לכבוש. סויסה לא כבש מאז המחזור השני. כבר חמישה משחקים הוא לא כבש ומתחיל להצטבר רצף ארוך של משחקים בהם לא כבש. לא דבר בריא לחלוץ ולא דבר חיובי עבור הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
אופק פישלר
אופק פישלר
אופק פישלר
מנכ"ל הקבוצה גיל ברעם לא מרוצה מצבירת הנקודות של הקבוצה בפתיחת העונה וגם לא מהיכולת וזאת לאור הסגל הקיים. ברעם יודע שמה שקרה בעונה שעברה לא יחזור על עצמו העונה, אז לפחות הוא מצפה להגיע למשחקים וליהנות מהקבוצה. ברעם לא מתכוון להיות סבלני בנושא.