הפועל עפולה בכדורסל העפילה לגמר טורניר ההכנה (המקבילה הלאומית לגביע ווינר) לעונת 2019/2020 בליגה הלאומית, שיתקיים ביום רביעי בהיכל הספורט בעפולה עלית. עפולה תפגוש בגמר את הפועל אשקלון ותנסה להשיג תואר ראשון העונה.
הליגה תפתח בשבוע הבא ועפולה מכוונת לזכות באליפות הליגה הלאומית ולהעפיל לליגת העל. כידוע, ראשי עפולה, היו"ר יוסי מלכה והמאמן ניר קפלן, הצהירו במהלך השבועות האחרונים כי המטרה העונה היא עליית ליגה.
2 צפייה בגלריה
חוגגים עלייה לגמר (צילום: דוברות הפועל עפולה)
חוגגים עלייה לגמר (צילום: דוברות הפועל עפולה)
חוגגים עלייה לגמר (צילום: דוברות הפועל עפולה)
הדרך של עפולה לגמר טורניר ההכנה כלל שלושה ניצחונות על קריית אתא בבית, גליל עליון בחוץ וקרית מוצקין ביום בשישי האחרון. וזאת ללא שלושה שחקנים משמעותיים - יחזקאל סקוורר, שון לבנובסקי והזר לייס דאן שמתאוששים מפציעות.
"מה שניצח את המשחקים היתה הרוח של השחקנים. מוריאל לוטטי שמתחיל עונה שלישית בבוגרים מאותת שהשנה הוא מתכוון לעשות את הצעד הנוסף", נמסר מהמועדון, "נועם פרץ ואביאל לוי הצעירים מוכיחים שיש להם מה להציע ושני הווטרנים בעפולה דראפיץ וקרטר שממשיכים עונה שנייה סוחפים את הקבוצה".
כאמור ביום שישי פגשה הקבוצה את האקסים המיתולוגיים המאמן רועי פרל ואלעד פוגל עם שחקני העבר העפולאים טסלר מטלון פרבר וקורנליוס. מוצקין היתה במשחק עד תחילת הרבע הרביעי שם הרימו צעירי עפולה את הקצב לחצו וברחו לריצת 13:0 שהכריעה את המשחק.
2 צפייה בגלריה
המאמן ניר קפלן (צילום: שרון צור)
המאמן ניר קפלן (צילום: שרון צור)
המאמן ניר קפלן (צילום: שרון צור)
קלעו לעפולה: דולב דראפיץ 19 נק', אלונזו קולמן 17 נק' 9 רב', בן קרטר 15 נק', מוריאל לוטאטי 8 נק' ו-4 חט', מקסים קיקוס 7 נק' ונועם פרץ ואביאל לוי 5 נק' כ"א.
ברביעי כאמור תתמודד הקבוצה בשעה 19:00 נגד אשקלון על התואר הראשון של העונה. במועדון יצאו היום בקריאה לאוהדי הכדורסל בעיר ובכלל לשוחרי הספורט להגיע ולעודד את השחקנים. במועדון רוצים למלא את האולם ולייצר אווירת גמר שתסייע לשחקנים להשיג את התואר הראשון העונה.