הקשר/מגן ימני שינהר מורד עזב את הפועל עפולה, כשבוע וחצי אחרי שקיבל הודעת שחרור מהמאמן עידן בר און. מורד חתם על גמר חשבון עם המועדון וקיבל פיצוי כספי בגובה משכורת וחצי.
1 צפייה בגלריה
שינהר מורד
שינהר מורד
שינהר מורד
לפני כשבוע וחצי קיבל מורד הודעת שחרור, אך החליט להישאר ולהמשיך להתאמן, אך המאמן בר און אפשר לו להתאמן רק חצי אימון, החצי עם מאמן הכושר שרון כץ. בחצי השני של האימון, שעסק בעיקר בטקטיקה הוא לא התאמן עם הקבוצה אלא בצידי המגרש יחד עם אלמוג שנקור, שגם הוא קיבל הודעת שחרור.
"החלטתי לעזוב כי המצב לא מוביל לשום מקום. לא רציתי להיות שם כשכולם לא רוצים אותי כולל חברי ההנהלה", אמר מורד בכאב, "נתנו לי כסף ושלום על ישראל. אני לא יכול לתאר כמה אני פגוע. אני מרגיש שהיו צריכים אותי בהתחלה וזהו, אבל זה הכדורגל. מי שרצו לשמור עליו שמרו עליו והוא נשאר. אני כועס על עצמי שחזרתי לעפולה".
ומה יהיה בעתיד?
"אני לא חושב שאחזור בעתיד לעפולה".
מה לדעתך יקרה העונה עם עפולה?
"כל מה שיעשו שיבושם להם. הקבוצה הזו כבר לא מעניינת אותי".
מה קורה איתך עכשיו?
בודק כמה אופציות בליגה א'".
שינהר חזר לעפולה הקיץ לאחר שבעונה שעברה שיחק בהפועל רובי שפירא/חיפה מליגה א'. הוא הגיע עם ציפיות גדולות להשתלב ולהפוך לשחקן בית קבוע נוסף בסגל הקבוצה לעוד הרבה שנים. הוא שותף בארבעה משחקים במסגרת גביע הטוטו ובשלושה משחקי ליגה.
מהפועל עפולה נמסר בתגובה: "המאמן עידן בר און החליט לשחרר את שינהר מורד אך ורק על רקע מקצועי. הנהלת הקבוצה לא יכולה להכתיב למאמן את מי לשחרר ואת מי לא, והאם לכלול שחקן כזה או אחר בהרכב הקבוצה או בסגל . צריך להבין שאנחנו בליגה מקצוענית וההחלטות על שחרור של שחקן כזה או אחר הן על רקע מקצועי בלבד. הנהלת הקבוצה מאחלת לשינהר בהצלחה בהמשך".