הפועל עפולה ממשיכה להסתבך בתחתית הליגה הלאומית - הפסידה בשישי 1:2 להפועל קטמון/ירושלים - ואחרי שבעה משחקים היא עדיין ללא ניצחון העונה. אם מחר, יום שני, הפועל אשקלון תנצח את מכבי אחי נצרת תרד עפולה למקום האחרון בטבלה.
1 צפייה בגלריה
היו"ר עמיר נוי (צילום: שרון צור)
היו"ר עמיר נוי (צילום: שרון צור)
היו"ר עמיר נוי (צילום: שרון צור)
יו"ר הקבוצה עמיר נוי ביצע בשבועיים האחרונים שני מהלכים במטרה להיחלץ מהתחתית. הראשון, החליף מאמן. השני, חיזק את הקבוצה. בינתיים שני המהלכים לא הביאו לשינוי במגמה השלילית. ובכל זאת נוי מבהיר כי שום סיבה להיכנס עכשיו למרה שחורה.
"אני מאמין שנצא בהקדם לדרך חדשה", אמר נוי בראיון מיוחד לאתר 'מיינט העמק', "הפסדנו לקטמון. אני בהחלט מאוכזב מהתוצאה, אבל מעודד מהיכולת של הקבוצה. זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח אותו. היינו יותר טובים מקטמון בשתי רמות לפחות".
עפולה נושאת היום בתואר המועמדת הראשית לרדת לליגה א'.
"מי שהדביק לנו את התואר הזה יאכל בסוף העונה את הכובע. יש עוד 30 משחקים ולכן להגיד שאנחנו מועמדים לירידה זה לא דבר נכון להגיד, כמו שלא הייתי אומר שאנחנו מועמדים לעלות ליגה. אנחנו לא מועמדים לרדת ליגה".
מה גובה מפלס הלחץ?
"הכל רגוע. אני חייב לתת עכשיו קרדיט לכולם ולהביט קדימה ולא לשדר לחץ. הליגה לא ברחה לנו. ברגע שנעשה מומנטום של שלושה ניצחונות מצבנו בטבלה ישתנה לטובה".
עידון בר און היתה הבחירה הנכונה לאור המצב הקשה בתחתית?
"אין לי ספק. הוא נותן את מה שמצופה ממנו ברמת ההשקעה, רמת ההכנה ובחיבור עם השחקנים. בגלל זה אני אופטימי. אני סומך על המאמן וסומך על השחקנים. אני בטוח שנצא מהסיטואציה הזו ובסיום העונה נשב מחויכים וניזכר בתקופה הזו כנוסטלגיה עצובה"
היריבה הבאה היא מכבי פתח תקוה החזקה. על הנייר זה לא כוחות.
"על הנייר כל תוצאה אפשרית. מכבי פתח תקווה היא הפייבוריטית. אתה בטח מכיר את הקלישאה 'הכדור הוא עגול וכדורגל משחקים 90 דקות'. הניצחון לא מובטח לאף אחת מהקבוצות".